K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei todellakaan ole minulta mitenkään pois. Sen sijaan häneltä, joka alkoi väittää, että Saara olisi muka Bojania menestyneempi se ilmeisesti on pois, että Bojan on Saaraa menestyneempi.

Saara on menestyneempi kuin Bojan. Nytkin hänet otettiin suuremmalla ilolla vastaan kuin B viime vuonna. Saara on jäänyt viisufanien sydämiin ikuisesti toisin kuin Bojan.❤️

En todellakaan ajattele näin, projisoit omia näkemyksiäsi minuun. Sinusta on ok dissata Bojania jonkun Saara Aalon avulla, herää ja katso peiliin.

Tuo oli minun eka kommentti koko iltana. Bojania en ole koskaan lytännyt täällä, päinvastoin olen kehunut häntä. Sinun käytöksesi ei ole ok, niinkuin monet ovat täällä sanoneet. Et voi oikeuttaa muiden haukkumista sillä, että olet B fani. Sen lisäksi syytät ja haukut jatkuvasti muita sekä väität heidän kirjoittaneen asioita, joita he eivät ole kirjottaneet.

Sanoo ihminen, joka ITSE vääntää vertailun ja kilpailun joka ikisestä vertauksesta Bojaniin ja jolle on niin käsittämättömän vaikea ymmärtää, ettei se olekaan maailman tunnetuin ja suosituin jumalhahmo.
Enhän mä väännä. Todellakaan. Siis se on teidän lapsellisten Saara-fanien juttu, näkeehän sen nyt tästäkin väännöstä, miten vertailu on pakko yrittää voittaa, vaikka tämäkin vertailu lähti faktat tarkistamatta liipasimesta.

Tuo oli minun eka kommentti koko iltana. Bojania en ole koskaan lytännyt täällä, päinvastoin olen kehunut häntä. Sinun käytöksesi ei ole ok, niinkuin monet ovat täällä sanoneet. Et voi oikeuttaa muiden haukkumista sillä, että olet B fani. Sen lisäksi syytät ja haukut jatkuvasti muita sekä väität heidän kirjoittaneen asioita, joita he eivät ole kirjottaneet.
No okei, puolustat Saara Aallolla Bojanin dissaamista täällä.

Ei nyt millään pahalla, mutta samaahan tehtiin hänelle, ja toi on kiusaamista.

Yhteistyössä