K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähtikö tämä koko harhainen Saara vs. Bojan keskustelu nyt siitä että he ovat molemmat olleet Madridin prepartyjen juontajana? Eikö se kerro siitä että ovat molemmat suosittuja viisupiireissä jos on tuohon hommaan pyydetty?
Itse olen ainakin suomalaisena tosi ylpeä että Saara on tuolla juontajana, samoin kun olin ylpeä ja iloinen Krista Sigfriedsin vastaavasta pestistä Amsterdamissa. Saara lauloi tosi hienosti viime vuoden Espanjan viisubiisin Zorra ja vetänyt juonnot espanjaksi.
Jonkun piti alkaa siitäkin paskoa Bojanin päälle.

Sanoisin, että se karisma on Jakobilla, mutta kun siihen yhdistää Axelin ja sen K-nimisen, (en muista hänen nimeään, pardon me!) niin yhdessä se on enemmän kuin pelkkä osiensa summa
Sanoisin, että se karisma on Jakobilla, mutta kun siihen yhdistää Axelin ja sen K-nimisen, (en muista hänen nimeään, pardon me!) niin yhdessä se on enemmän kuin pelkkä osiensa summa :)
Ne on jotenkin epäsovinnaisen sovinnaisia. Aivan täysin muuta, kun ensisilmäyksellä olettaisi. Niin ihastuttavia. Ja näkee, että ovat tehneet juttuaan jo pitkään vaikkakin pienelle piirille. Toivottavasti on saaneet K:lta hyvät neuvot, ettei suursuosio ryydytä.

Ohis. Sinä itse teit virheellisen tulkinnan. Hän puhui menestyksestä kaikilla mittareilla, sinä jäit jankuttamaan kuuntelijamääriä, jotka molemmilla on todella heikot.
Hän puhui ainoastaan menestyksestä. Minä kysyin häneltä, että menestynyt missä mielessä, en ole saanut tähän hetkeen mennessä mitään vastausta! Minä itse sanoin, että ei ainakaan biisien kuulijamäärissä, eikä minun tietääkseni kiertueidenkaan määrissä ja koossa.
Lisäksi hän itse väitti, että Saaralla on enemmän seuraajia! Kysyin, että missä on, kun instassa on vähemmän, ei vastausta. Muka monta kertaa enemmän kuin Jokereilla, no ei todellakaan ole.

Heko heko. Sinä aloit haukkumaan Saaraa ja ihmettelit että miksi Saaran kaltainen on sinne pyydetty. Huomaatko nyt Saara on suosittu viisupiireissä ulkomailla näin monien vuosien jälkeen.
Enhän ihmetellyt noin kuin sinä ilkeä, inhottava ja kiusaaja-ihminen kuvittelet muista aina pahaa, vaan siis olin ihan että mitääää. Siis ihmettelin, että kuinka hän on siellä kun boitsukin oli! Pidin sitä kiinnostavana ja erikoisena.

Hän puhui ainoastaan menestyksestä. Minä kysyin häneltä, että menestynyt missä mielessä, en ole saanut tähän hetkeen mennessä mitään vastausta! Minä itse sanoin, että ei ainakaan biisien kuulijamäärissä, eikä minun tietääkseni kiertueidenkaan määrissä ja koossa.
Lisäksi hän itse väitti, että Saaralla on enemmän seuraajia! Kysyin, että missä on, kun instassa on vähemmän, ei vastausta. Muka monta kertaa enemmän kuin Jokereilla, no ei todellakaan ole.

Olet niin syvällä Bojanin puolustamisessa, että sen takia tulkitset muiden viestit täysin väärin ja hyökkäät heidän kimppuun täysin syyttä.

Enhän ihmetellyt noin kuin sinä ilkeä, inhottava ja kiusaaja-ihminen kuvittelet muista aina pahaa, vaan siis olin ihan että mitääää. Siis ihmettelin, että kuinka hän on siellä kun boitsukin oli! Pidin sitä kiinnostavana ja erikoisena.
Miksi haukut nyt muitakin keskustelijoita? Kyllä Saaraa nimiteltiin rumasti, vaikka se et olisi ollut sinä. Miksiköhän samaistut tähänkin🤔

Sua taitaa nyt oikeasti harmittaa se, kun Bojan ja Jere eivät tavanneet toisiaan helmikuussa, fandom kutistuu ja Mårdis näyttää olevan enemmän Jeren makuun kuin Bojan.

Katso peiliin, sinä olet. Täysin kykenemätön edes vastaamaan kysymyksiin. Kysymyksethän sä oot kokenut päivästä 1 alkaen siis loukkauksina. Et ole siinä suhteessa kehittynyt yhtään minnekään.

En ole kysynyt täällä pitkään aikaan mitään. Turhaan sinä muita täällä haukut ja härnäät. Yrität nyt sorkkia minne sattuu ja solvata ihan kaikkia, jopa sivullisiakin.

Yhteistyössä