vierailija
Rakastaa lätkää ja erästäJere Pöyhönen

Rakastaa lätkää ja erästäJere Pöyhönen
Anteeksi?Parempi silti kuin se nainen.
No minä luulen, että noilla tulleillakin joku idea on, vaikken mistään varsinaisesti mitään ymmärräkään.Anteeksi?
On, täältä lähtijät perustivat. Eikä oo se KB discordkaan.Eli onko nyt siis olemassa joku joksu discord muu kuin komposti vai?
Se on se komposti-discord.Eli onko nyt siis olemassa joku joksu discord muu kuin komposti vai?
Nyt en ymmärrä, koska muka perustettu niin, etten olisi huomannut.On, täältä lähtijät perustivat. Eikä oo se KB discordkaan.
Ok, en ole enää KB paikassa.On, täältä lähtijät perustivat. Eikä oo se KB discordkaan.
Eli ei siis mitään uutta kuitenkaan.Se on se komposti-discord.
Ei mun tietääkseni, ainoostaan erillinen K-discord on perustettu sen jälkeen.Eli ei siis mitään uutta kuitenkaan.
Okei, en ole ollut missään sen ennustaja huutelu sekoilun jälkeen.Ei mun tietääkseni, ainoostaan erillinen K-discord on perustettu sen jälkeen.
Täh, ei mitään sellaista ole perustettu?Ei mun tietääkseni, ainoostaan erillinen K-discord on perustettu sen jälkeen.
Mä lähdin kanssa k/b discordista, kun siellä on näitä tän paikan ”tiedon etsijöitä”, jotka tuo kaiken tänne vaan haukkuakseen ja maalittaakseen käyttäjiä. Mua kiinnostais se K-discord, mutta enpä taida enää discordiin lähteä.Okei, en ole ollut missään sen ennustaja huutelu sekoilun jälkeen.
Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.Mä lähdin kanssa k/b discordista, kun siellä on näitä tän paikan ”tiedon etsijöitä”, jotka tuo kaiken tänne vaan haukkuakseen ja maalittaakseen käyttäjiä. Mua kiinnostais se K-discord, mutta enpä taida enää discordiin lähteä.
Noh täällä on nämä tietyt tyypit kyselleet, miten voi tehdä useita nimimerkkejä. Ja ovat juuri näitä, jotka tänne tuo sieltä keskusteluita ja nimimerkkejä. Joten en yhtään ihmettele, että uudet otetaan syyniin.Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.
Jos menet sinne ja ihan esittöydyt nätisti ja juttelet mukavia niin tuskin kukaan sua siellä vainoaa. Ellet sitten itse ole se kyyläMinä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.
On vainottu ja näköjään edelleen, vaikken ole ollut enää pitkään aikaan, kirjoittelemaan se paikka ei houkuttele kyllä, mutta nyt on vähän fanituksessa ja shipissä ulkopuolella ehkä.Jos menet sinne ja ihan esittöydyt nätisti ja juttelet mukavia niin tuskin kukaan sua siellä vainoaa. Ellet sitten itse ole se kyylä
Ja voisin toki mennä johonkin muuhunkin joksuihin liittyvään tai johonkin viisupaikkaan, mutta niistä ei ole oikein kukaan jakanut tietoa missään.On vainottu ja näköjään edelleen, vaikken ole ollut enää pitkään aikaan, kirjoittelemaan se paikka ei houkuttele kyllä, mutta nyt on vähän fanituksessa ja shipissä ulkopuolella ehkä.
Minä ainakin kyselin siksi jos meen eri discordeihin eri nimimerkeillä, ei aina ole kyseessä paha tarkoitus.Noh täällä on nämä tietyt tyypit kyselleet, miten voi tehdä useita nimimerkkejä. Ja ovat juuri näitä, jotka tänne tuo sieltä keskusteluita ja nimimerkkejä. Joten en yhtään ihmettele, että uudet otetaan syyniin.
Suurella osalla on, jos tarvitsee eri nimimerkkejä luoda.Minä ainakin kyselin siksi jos meen eri discordeihin eri nimimerkeillä, ei aina ole kyseessä paha tarkoitus.
No minä haluan jokaiseen discordiin eri nimimerkin mihkä menen.Suurella osalla on, jos tarvitsee eri nimimerkkejä luoda.
Mitä niissä oikein aiot tehdä? Jotain salattavaa?No minä haluan jokaiseen discordiin eri nimimerkin mihkä menen.
Kiitos, täytyy tutustua paremmalla ajalla.Googlasin ihan Joker Out Discord -haulla ja löytyi tällaiset serverit. Molemmat on englanninkielisiä kyllä.
Kutsulinkki epäviralliseen, fanipohjaiseen
Sitten tää virallinen JO-serveri![]()
Join the joker out unofficial Discord Server!
Fan-made server for ANY and ALL fans of the Slovenian band "Joker Out!" No matter where you're from, you're welcome here | 1051 membersdiscord.com
![]()
Join the Joker Out Official Server Discord Server!
Check out the Joker Out Official Server community on Discord - hang out with 8246 other members and enjoy free voice and text chat.discord.com