K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä lähdin kanssa k/b discordista, kun siellä on näitä tän paikan ”tiedon etsijöitä”, jotka tuo kaiken tänne vaan haukkuakseen ja maalittaakseen käyttäjiä. Mua kiinnostais se K-discord, mutta enpä taida enää discordiin lähteä.
Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.

vierailija
Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.
Noh täällä on nämä tietyt tyypit kyselleet, miten voi tehdä useita nimimerkkejä. Ja ovat juuri näitä, jotka tänne tuo sieltä keskusteluita ja nimimerkkejä. Joten en yhtään ihmettele, että uudet otetaan syyniin.

vierailija
Jos menet sinne ja ihan esittöydyt nätisti ja juttelet mukavia niin tuskin kukaan sua siellä vainoaa. Ellet sitten itse ole se kyylä

vierailija
Googlasin ihan Joker Out Discord -haulla ja löytyi tällaiset serverit. Molemmat on englanninkielisiä kyllä.
Kutsulinkki epäviralliseen, fanipohjaiseen
Sitten tää virallinen JO-serveri

vierailija
Googlasin ihan Joker Out Discord -haulla ja löytyi tällaiset serverit. Molemmat on englanninkielisiä kyllä.
Kutsulinkki epäviralliseen, fanipohjaiseen
Sitten tää virallinen JO-serveri
Kiitos, täytyy tutustua paremmalla ajalla.

Yhteistyössä