K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä lähdin kanssa k/b discordista, kun siellä on näitä tän paikan ”tiedon etsijöitä”, jotka tuo kaiken tänne vaan haukkuakseen ja maalittaakseen käyttäjiä. Mua kiinnostais se K-discord, mutta enpä taida enää discordiin lähteä.
Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.

Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.
Noh täällä on nämä tietyt tyypit kyselleet, miten voi tehdä useita nimimerkkejä. Ja ovat juuri näitä, jotka tänne tuo sieltä keskusteluita ja nimimerkkejä. Joten en yhtään ihmettele, että uudet otetaan syyniin.

Jos menet sinne ja ihan esittöydyt nätisti ja juttelet mukavia niin tuskin kukaan sua siellä vainoaa. Ellet sitten itse ole se kyylä

Googlasin ihan Joker Out Discord -haulla ja löytyi tällaiset serverit. Molemmat on englanninkielisiä kyllä.
Kutsulinkki epäviralliseen, fanipohjaiseen
Sitten tää virallinen JO-serveri

Googlasin ihan Joker Out Discord -haulla ja löytyi tällaiset serverit. Molemmat on englanninkielisiä kyllä.
Kutsulinkki epäviralliseen, fanipohjaiseen
Sitten tää virallinen JO-serveri
Kiitos, täytyy tutustua paremmalla ajalla.

Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasi
No minä ajattelen tämän eri lailla, osoittihan tämä täälläkin kirjoitetut nimimerkkijutut sen ja riippuu myös mitä hulluja ihminen on elämässään kohdannut, ajattelu muuttuu siinä kohtaa.

Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasi

Antaapa nyt ihmisen tehdä mitä haluaa. Tämän kyselijän syitä en tiedä, mutta itse tunnen esim. tietomurron uhrin, joka ihan syystäkin miettii jokaista nettiin jättämänsä jälkeä.

Yhteistyössä