vierailija
Sellainen sivuhuomautus vain, että halu uskoa hyvää ihmisistä on eri asia, kuin "olla hyvä ihmistuntija".

Sellainen sivuhuomautus vain, että halu uskoa hyvää ihmisistä on eri asia, kuin "olla hyvä ihmistuntija".
Kyllä se on tainnut siirtää sen jo kryptovaluutaksi.
Ehkä he eivät halua mitään tulkintoja yhteiskuvistaan. Shippreilla riittää mielikuvitusta.Tämä juuri. Kumpi pelkää enemmän maineensa puolesta?
Höpssis, mamma Cvjetis soittanut heti, että lenkille siitä kloppi kun olet vatuloinut niiden suomalaisten paksujen poikien kanssa, et kai halua muuttua samanlaiseksi!Halusi muuta ajateltavaa ettei sydänsuru iske liikaa niin Grega kivasti vei hikilenkille.
Kovin kauan se usko kestää sitten, ettei tässä ajassa ole K huomannut.Sellainen sivuhuomautus vain, että halu uskoa hyvää ihmisistä on eri asia, kuin "olla hyvä ihmistuntija".
Höpssis, mamma Cvjetis soittanut heti, että lenkille siitä kloppi kun olet vatuloinut niiden suomalaisten paksujen poikien kanssa, et kai halua muuttua samanlaiseksi!
Oikeesti?Voi luoja nyt ne tuolla kompostin discordissa puhuu sukupuolitaudeistaan.
Häh? Ei kai.Voi luoja nyt ne tuolla kompostin discordissa puhuu sukupuolitaudeistaan.
Tuollaisia tautisia ne kaikki Joksu-fanit on. Ei yksinkertaisilla ymmärrystä suojautumiseen.Voi luoja nyt ne tuolla kompostin discordissa puhuu sukupuolitaudeistaan.
Paras suoja seksitreffeillä on Joksujen uusin levy.Tuollaisia tautisia ne kaikki Joksu-fanit on. Ei yksinkertaisilla ymmärrystä suojautumiseen.
TrollollollTuollaisia tautisia ne kaikki Joksu-fanit on. Ei yksinkertaisilla ymmärrystä suojautumiseen.
Paras suoja sp-taudeilta treffeillä on Joksujen uusin levy soimassa taustalla.Tuollaisia tautisia ne kaikki Joksu-fanit on. Ei yksinkertaisilla ymmärrystä suojautumiseen.
Mitls trollausta siinä on, itse vielä vahvistavat?Trollolloll
Mullakin on lääkärintodistus tippurista, missä voin vahvistaa?Mitls trollausta siinä on, itse vielä vahvistavat?
Kesken kAuppareissun, mitä sä itse oikein luit????Mitls trollausta siinä on, itse vielä vahvistavat?
Heh, osaan jo melkein sloveeniaMitäs Bojan nyt sanoo stoorissaan? Ettei ole tottunut urheilemaan? Tämä on Bojanin tapa heti ilmoittaa, että niih, ei meillä JeRen kanssa mitään lemmenlomaa ollut, oon täällä jo toisen KAVERIN kanssa! Oisko Straskin saanut tavata Jeren? Toisaalta... ehkä ei
Ja haha, tuosta pätkästä myös vois luulla, että nyt tuli itku kun Jere lähti
Tais tarkoittaa kuitenkin K&B discordissaOikeesti?
Tais olla trolliTais tarkoittaa kuitenkin K&B discordissa
Varmaan sama tyyppi joka kuuli sen anna mennä Lassenkin aikanaanEttä toi yks Kärtsää banger-stoorissa väärin kuuleva discordilainen on rasittava. Vänkää kivenkovaan, että K sanois videolla, että
”en tiiä rehellisesti sanottuna”
No jopas, onpas tämä kummallinen fandom kun on niin paljon väärin parittajia ja nyt vielä väärin kuulijoitaEttä toi yks Kärtsää banger-stoorissa väärin kuuleva discordilainen on rasittava. Vänkää kivenkovaan, että K sanois videolla, että
Minäkin muistaakseni kuulin sen anna mennä silloin enkä ole discordissa. Se Lasse juttu olikin ihana hauska.Varmaan sama tyyppi joka kuuli sen anna mennä Lassenkin aikanaan
Missä kohtaa videota kuulee noin?Että toi yks Kärtsää banger-stoorissa väärin kuuleva discordilainen on rasittava. Vänkää kivenkovaan, että K sanois videolla, että
Tämä on parittajien fandom, niin monta mehukasta miestä K:lla on kierroksissaNo jopas, onpas tämä kummallinen fandom kun on niin paljon väärin parittajia ja nyt vielä väärin kuulijoita