V
vierailija
Vieras
Aetosavolaisena nakkaan niskaas tervoo ja sitte vielä piälle hööheniä moisesta. Ee muuta kun kot kot vuan laavantailltoo viettämmää.Viennän mitä viennän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aetosavolaisena nakkaan niskaas tervoo ja sitte vielä piälle hööheniä moisesta. Ee muuta kun kot kot vuan laavantailltoo viettämmää.Viennän mitä viennän.
Ootko savolainen homo?Aetosavolaisena nakkaan niskaas tervoo ja sitte vielä piälle hööheniä moisesta. Ee muuta kun kot kot vuan laavantailltoo viettämmää.
Eihän tässä ketjussa oikein mikään perustu mihinkään.Ketä kiinnostaa tollainen, mikä ei perustu mihinkään.
Mikä sämppyli?Kyllä Hiillosmakkara raakana tomaattijuustosämpylän päällä on hyväää!
Se on viännän.Viennän mitä viennän.
Paitsi että P ja K ovat hotteja!Eihän tässä ketjussa oikein mikään perustu mihinkään.
Paitsi että P ja K ovat hotteja!![]()
Joen Leipurit PikkupatonkiMikä sämppyli?
YökLuin jostain pari päivää sitten että Savon murretta pudetään kauneimpana murteena. Oli ollut joku äänestys. Aletaan kirjoittelemaan savoksi, niin ulkomaalaiset eivät pysty kääntämään näitä juttuja. T. Puoliksi savolainen
Mä ehkä katsoisin vielä vähän aikaa. Jos se kotona arjessa alkaa hyräilemään sitä, niin sitten on TUPENRAPINAT.Voi hitto. Sain idean vetää täällä mökkikaraokessa Sinä vain.
Mies tosissaan, että se on hyvä biisi. Mitä teen? Heitänkö pellolle?
Onpa kiinnostavaa nää oman elämän tarinat.Mä ehkä katsoisin vielä vähän aikaa. Jos se kotona arjessa alkaa hyräilemään sitä, niin sitten on TUPENRAPINAT.
Tylsä ja keinotekoinen paritus se on.Paitsi että P ja K ovat hotteja!
Tylsä ja keinotekoinen paritus se on.
Mistä sä tiedät ketä on kutsuttu?Eipä ole Joksu poksuja kutsuttu esiintymään näihin viisubileisiin…
Mä tajusin ettei oo keinotekoista nähnykään, kun P:ltä lipsahti sekunnin murto-osan murto-osassa 'Ihanaa" oikeen hihkaisten, kun K sanoi tulevansa ensi kerrallakinTylsä ja keinotekoinen paritus se on.
No ystävänä varmaan onkin ihanaa, mutta ei toi mihinkään suhteeseen viittaa.Mä tajusin ettei oo keinotekoista nähnykään, kun P:ltä lipsahti sekunnin murto-osan murto-osassa 'Ihanaa" oikeen hihkaisten, kun K sanoi tulevansa ensi kerrallakin
No ei ei. Ihan vaan hyviin kemioihin, ihan missä vaan.No ystävänä varmaan onkin ihanaa, mutta ei toi mihinkään suhteeseen viittaa.