K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niinpä. Ei D nyt mitään stadionkiertueita vedä vaan halpoja yökerho- ja hotellikeikkoja. Noista videoista voi saada käsityksen kaikkien naamoista, ja siellä ei ollut yhtäkään, joka olisi edes etäisesti muistuttanut B:tä.
Eikä totakaan yleisöä oikein saanut mukaan. Muutama siellä yritti heilua musiikin tahdissa mut suurin osa keskittyi ihan muuhun, vähän niinkun taustamusaa se esitys.

vierailija
Miksi
Kuvittelisin, ettei Bojan siellä yleisössä joka keikalla ole, vaan jossain taustalla. Lukee kirjojaan siellä takahuoneessa.
Miksi se tulisi vieraaseen kaupunkiin jonnekin takahuoneeseen lukemaan? Kaikilla keikoilla jolla on ollut on aina ollut yleisössä tai bäkkärillä niin että näkee ja kuulee kunnolla. Hyväksy nyt vaan, että ei se tuolla ollut.

vierailija
Miksi

Miksi se tulisi vieraaseen kaupunkiin jonnekin takahuoneeseen lukemaan? Kaikilla keikoilla jolla on ollut on aina ollut yleisössä tai bäkkärillä niin että näkee ja kuulee kunnolla. Hyväksy nyt vaan, että ei se tuolla ollut.
Ei mua häiritse, oli tai ei. Ihan vaan ajattelin, että ehkä ei joka keikalla huvita olla yleisön joukossa. Tehköön mitä haluaa, tai ehkä hän ei tosiaan edes ollut tuolla.

vierailija
Ei mua häiritse, oli tai ei. Ihan vaan ajattelin, että ehkä ei joka keikalla huvita olla yleisön joukossa. Tehköön mitä haluaa, tai ehkä hän ei tosiaan edes ollut tuolla.
No sepä just että miksi se ajaisi sinne lukemaan takahuoneeseen kirjaa. D menee tänään jo naapurimaahan keikalle ja on varmaan eilen ajellut suoraan sarajevoon kotiinsa nukkumaan.

vierailija
No sepä just että miksi se ajaisi sinne lukemaan takahuoneeseen kirjaa. D menee tänään jo naapurimaahan keikalle ja on varmaan eilen ajellut suoraan sarajevoon kotiinsa nukkumaan.
No nyt on tartuttu tuohon lukemisasiaan. Itse keikka sinänsä vie lyhyen ajan. Matkat ja muun keikkaan liittyvän ajan voi haluta viettää yhdessä, jos ei toisesta jaksa erossa olla.

Yhteistyössä