vierailija
Jos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....

kerro, kerro, me ei kielitä hänelleJos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....
Mua nauratti se sen balkan dad -huumori eilisessä Hennyn biisin julkistusstoorissaSe on kyllä ankeutta. Siitä paistaa yliyrittäminen mikä vie siitä kaiken hauskuuden. Toiset vaan ei ole hauskoja, vaikka kuinka yrittää.
Mutta et oo varma?Hahaa luin sun ajatukset ja ehtisin ensin.
Jeren kanssapa Bojan on etäsuhteessa. Sulla ei oo todisteita sitä vastaan.S ja B deittaili yhdessä. Ei sulla oo todisteita sitä vastaan.
Olen annaliisa...kerro, kerro, me ei kielitä hänelle
kerro nyt vielä meille tyhmille mikä siinä oli huumoria ja hauskaaMua nauratti se sen balkan dad -huumori eilisessä Hennyn biisin julkistusstoorissa
Uuh, jos mua tarkoitat, niin oon entinen turkulainen. Hesassa oon asunut jo yli kymmenen vuotta.Joista näköjään ainakin yksi reppana on Turuust. Turku on Suomen… No, se.
Onneksi sie tulit pelastamaan tämän ketjun loistavilla jutuillasi.Eilen ollut taas paikalla palstan tyh mimmät ja lapsellisimmat kirjoittajat.
Joku toimittaja voisi oikeestaan soittaa tästä Karalahdelle, niin sun ei tarttis enää pohtia päätäsi puhki tällä asialla.Jeren kanssapa Bojan on etäsuhteessa. Sulla ei oo todisteita sitä vastaan.
Ei tästä tekstistä saa mitään selvää.Bojan ihanasti sinkkuna elämisen tapaan ollut mummollaan, varmaan lähtenyt sen SPAR-mainoksen teon jälkeen. Helppo uskoa edelleen olevansa oikeassa sen osalta, ettei hänellä ns. ole ketään.
Mairen aamuharhat tulilla taasEi tästä tekstistä saa mitään selvää.
Tauski ja Bojan?Jos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....
Kumma juttu. Viisi reipasta nuorta miestä eikä mitään tapahdu.Juorusivullakin jo valitetaan, että koko joksu fandom on kuollut. Herätkää ny joksut, tehkää jotain...
Jonkun pitäis viiä niille kasa pop..rseja.Kumma juttu. Viisi reipasta nuorta miestä eikä mitään tapahdu.
Täh, miten niin just Turusta?Joista näköjään ainakin yksi reppana on Turuust. Turku on Suomen… No, se.
Eikös Kaj tule jo tätä aiemmin, siinä saunajutussa.11.05 ois se Käärijä ja KAJ, muttei kyllä varmasti livenä
Koska sitä murretta on niin helppo matkia.Täh, miten niin just Turusta?
Koira on turkulainen.Täh, miten niin just Turusta?