vierailija
Jos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....

kerro, kerro, me ei kielitä hänelleJos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....
Mua nauratti se sen balkan dad -huumori eilisessä Hennyn biisin julkistusstoorissaSe on kyllä ankeutta. Siitä paistaa yliyrittäminen mikä vie siitä kaiken hauskuuden. Toiset vaan ei ole hauskoja, vaikka kuinka yrittää.
Mutta et oo varma?Hahaa luin sun ajatukset ja ehtisin ensin.
Jeren kanssapa Bojan on etäsuhteessa. Sulla ei oo todisteita sitä vastaan.S ja B deittaili yhdessä. Ei sulla oo todisteita sitä vastaan.
Olen annaliisa...kerro, kerro, me ei kielitä hänelle
kerro nyt vielä meille tyhmille mikä siinä oli huumoria ja hauskaaMua nauratti se sen balkan dad -huumori eilisessä Hennyn biisin julkistusstoorissa
Uuh, jos mua tarkoitat, niin oon entinen turkulainen. Hesassa oon asunut jo yli kymmenen vuotta.Joista näköjään ainakin yksi reppana on Turuust. Turku on Suomen… No, se.
Onneksi sie tulit pelastamaan tämän ketjun loistavilla jutuillasi.Eilen ollut taas paikalla palstan tyh mimmät ja lapsellisimmat kirjoittajat.
Joku toimittaja voisi oikeestaan soittaa tästä Karalahdelle, niin sun ei tarttis enää pohtia päätäsi puhki tällä asialla.Jeren kanssapa Bojan on etäsuhteessa. Sulla ei oo todisteita sitä vastaan.
Ei tästä tekstistä saa mitään selvää.Bojan ihanasti sinkkuna elämisen tapaan ollut mummollaan, varmaan lähtenyt sen SPAR-mainoksen teon jälkeen. Helppo uskoa edelleen olevansa oikeassa sen osalta, ettei hänellä ns. ole ketään.
Mairen aamuharhat tulilla taasEi tästä tekstistä saa mitään selvää.
Tauski ja Bojan?Jos mun miesystävä tietäis keiden kiihkeä ja hellä aamuseksi pyörii mun mielessä....
Kumma juttu. Viisi reipasta nuorta miestä eikä mitään tapahdu.Juorusivullakin jo valitetaan, että koko joksu fandom on kuollut. Herätkää ny joksut, tehkää jotain...
Jonkun pitäis viiä niille kasa pop..rseja.Kumma juttu. Viisi reipasta nuorta miestä eikä mitään tapahdu.
Täh, miten niin just Turusta?Joista näköjään ainakin yksi reppana on Turuust. Turku on Suomen… No, se.
Eikös Kaj tule jo tätä aiemmin, siinä saunajutussa.11.05 ois se Käärijä ja KAJ, muttei kyllä varmasti livenä
Koska sitä murretta on niin helppo matkia.Täh, miten niin just Turusta?
Koira on turkulainen.Täh, miten niin just Turusta?
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja