vierailija
Ja tänä iltana ihmeparantuminen ja nenä kohti Tuzlaa.
Kannattaa siis tsekata D:n illan keikkavideoklipit.

Niin. Ne nyt kuitenkin ehdottaa että bojan vois ensi kerralla lähteä kaffelle niitten kanssa, niin yhteystieto on tietty aika olennainen juttu.Yleensä viesteihin laitetaan oma nimi allekirjoitukseksi. Etkö tiennyt?
Eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten viestit allekirjoitetaan.Niin. Ne nyt kuitenkin ehdottaa että bojan vois ensi kerralla lähteä kaffelle niitten kanssa, niin yhteystieto on tietty aika olennainen juttu.
Mistä tunnistaa hesalaiset roskikset?Ei ollut. Eiks silloin tullut sen kuva, jossa oli jotain hesalaisia roskiksia.
Miks nää kuvittelee, että tommonen tähti lähtis heidän kanssaan johonkin kahville?Niin. Ne nyt kuitenkin ehdottaa että bojan vois ensi kerralla lähteä kaffelle niitten kanssa, niin yhteystieto on tietty aika olennainen juttu.
Ne oli lähellä H:gin jäähallia, niin siitä.Mistä tunnistaa hesalaiset roskikset?
Missä se on?Ja tänä iltana ihmeparantuminen ja nenä kohti Tuzlaa. Kannattaa siis tsekata D:n illan keikkavideoklipit.
Käyttäjätunnus on vähän niinku nimi. Koita kestää.Eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten viestit allekirjoitetaan.
Aina kannattaa yrittääMiks nää kuvittelee, että tommonen tähti lähtis heidän kanssaan johonkin kahville?
Kuka tietää........Olikohan se silloin pohjoisessa käymässä
Apua mulla on muuten tuommoista lakanaa!No nyt voi taas ryhtyä analysoimaan ja jäljittämään valkoisia lakanoita!
Mut B sanoo ettei oo ollut ulkona ni missä ne on sen nähneetOnko nuo tyypit seuranneet sitä ja jättäneet viestin bojanille johonkin missä se majailee?
Käy tarkastamassa tilanne, raportoi sit jos löytyyApua mulla on muuten tuommoista lakanaa! Niitä on saanut viimeksi Stockmann Casa -lakanoina ysärillä. Majaileeko Bojan siis MUN luona?!
No eihän oo.Käyttäjätunnus on vähän niinku nimi. Koita kestää.
mulla ainakin onNo eihän oo.
Niinpä : DDDD Ihan ihme ristiriitainen homma. Nyt jopa Boitsulta.Mut B sanoo ettei oo ollut ulkona ni missä ne on sen nähneet
Haju paljastaa.Apua mulla on muuten tuommoista lakanaa! Niitä on saanut viimeksi Stockmann Casa -lakanoina ysärillä. Majaileeko Bojan siis MUN luona?!
Mut niin se ei mene.mulla ainakin on
Tietää tulleensa nähdyksi tietyssä seurassa ja nyt täytyy käyttää vanhaa kikkaa "En ollut minä, olin kipeänä sängyssä."Niinpä : DDDD Ihan ihme ristiriitainen homma. Nyt jopa Boitsulta.
Mulla on yks vähintäänkin ajatuksia herättäväMissä sä luulet et se näki sen stunttimunan jos ei saunassa? Peiton alla?
Höpö höpö.Tietää tulleensa nähdyksi tietyssä seurassa ja nyt täytyy käyttää vanhaa kikkaa "En ollut minä, olin kipeänä sängyssä."
Mua hämää myös se että ne sanovat että eivät löytäneet bojania (mutta näkivät siis kahvilasta hänet). Tää kuulostaa mun mielestä epäonnistuneelta seuraamiselta. Oisko ne jättäneet viestin johonkin (siis tyyliin siihen kahvilaan tai johonkin liikkeeseen josta ne näki B.n tulevan tms) ja toivoneet että se sitä kautta löytäisi perille? Tai oisko ne bonganneet vaikka sen auton, kun siinä nyt aika tunnistettavasti lukee joker out? Tuulilasiin jätetty viesti toimisi ehkä aika hyvin?Niinpä : DDDD Ihan ihme ristiriitainen homma. Nyt jopa Boitsulta.
Tuzla on kaupunki Koillis- Bosnia ja Hertsegovinassa 80 km Sarajevosta pohjoiseen.Missä se on?