K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä : DDDD Ihan ihme ristiriitainen homma. Nyt jopa Boitsulta.
Mua hämää myös se että ne sanovat että eivät löytäneet bojania (mutta näkivät siis kahvilasta hänet). Tää kuulostaa mun mielestä epäonnistuneelta seuraamiselta. Oisko ne jättäneet viestin johonkin (siis tyyliin siihen kahvilaan tai johonkin liikkeeseen josta ne näki B.n tulevan tms) ja toivoneet että se sitä kautta löytäisi perille? Tai oisko ne bonganneet vaikka sen auton, kun siinä nyt aika tunnistettavasti lukee joker out? Tuulilasiin jätetty viesti toimisi ehkä aika hyvin?

Tietää tulleensa nähdyksi tietyssä seurassa ja nyt täytyy käyttää vanhaa kikkaa "En ollut minä, olin kipeänä sängyssä."
Mutta sitähän se ei kiellä etteikö se olisi ollut liikkeellä aiemmin. Ehkä tuo sairastelu on vastaus lähinnä siihen kun viestissä kauniisti toivotaan että sillä on ollut kivaa banja lukassa. Että ei nyt ollut niin erityisen kivaa tällä kertaa.

Mua hämää myös se että ne sanovat että eivät löytäneet bojania (mutta näkivät siis kahvilasta hänet). Tää kuulostaa mun mielestä epäonnistuneelta seuraamiselta. Oisko ne jättäneet viestin johonkin (siis tyyliin siihen kahvilaan tai johonkin liikkeeseen josta ne näki B.n tulevan tms) ja toivoneet että se sitä kautta löytäisi perille? Tai oisko ne bonganneet vaikka sen auton, kun siinä nyt aika tunnistettavasti lukee joker out? Tuulilasiin jätetty viesti toimisi ehkä aika hyvin?
Näkivät kahvilasta, mutta mentyään ulos B oli kadonnut?
Se ei toki selitä viestin perille menoa. Oletus siis on, että toi viesti on Bojanin kuvaama, eikä fanien (miksi olisi kirjoitettu lapulle ja kuva postattu B:lle? Ja kun ei B:lle voi postata kuin jotkut hänen tietämänsä fanit).

Yhteistyössä