vierailija
Hyi hitto ei mitään rasvaista wt-”suklaata”Täällä tarvitaan taas Fazerin sinistä ja miehiä. Nyt kunnon orgiat päälle.

Hyi hitto ei mitään rasvaista wt-”suklaata”Täällä tarvitaan taas Fazerin sinistä ja miehiä. Nyt kunnon orgiat päälle.
Kyllä. Vähän säpinää kehiin nyt.Täällä tarvitaan taas Fazerin sinistä ja miehiä. Nyt kunnon orgiat päälle.
Tekis hyvää sullekin niin pääsisit eroon tuosta tyh mästä wt-jutustasi ja pääsisit sivistyksen pariin.Hyi hitto ei mitään rasvaista wt-”suklaata”
Ei kiitos suomalaista junttisivistystä.Tekis hyvää sullekin niin pääsisit eroon tuosta tyh mästä wt-jutustasi ja pääsisit sivistyksen pariin.
Voit muuttaa sinne Sveitsiin Tobleronen pariin, jollei Fazerin Sininen kelpaa.Ei kiitos suomalaista junttisivistystä.
Oon syöny jo tänään 1/3 levyä. Olin vuoden syömättä, kun ei tehny yhtään mieli. Mut nää palstajutut teki siitä kielletyn hedelmän ja kyllä on taas hyvääää!!!Hyi hitto ei mitään rasvaista wt-”suklaata”
Oon syöny jo tänään 1/3 levyä. Olin vuoden syömättä, kun ei tehny yhtään mieli. Mut nää palstajutut teki siitä kielletyn hedelmän ja kyllä on taas hyvääää!!!
No ei ollut vale, B ei missään Rivieralla ollut.Joo joo Bojan. Eipä ole tuotakaan valetta ennen kuultu. Köh * riviera* köh...
Pyh, mikään ei viittaa sellaiseen tossa.Tietää tulleensa nähdyksi tietyssä seurassa ja nyt täytyy käyttää vanhaa kikkaa "En ollut minä, olin kipeänä sängyssä."
Ja sinä tiedät sen mistä? Kristallipallostasi?No ei ollut vale, B ei missään Rivieralla ollut.
Paikalla...? Voin väläyttää 5 minAnna tulla vain!
Ja SEHÄN se vasta uskottavaa onkin, että ton tason fanit ei muka tunnistaisi sitä.Pyh, mikään ei viittaa sellaiseen tossa.
Eri, mutta siis tää huhuhan on peräisin vain siltä insta-hullulta, joka teki niitä uhkauspostauksia ja tägäsi siihen kaikki mahdolliset ihmiset bn ja sn ympäriltä. Se tili siis väitti Bn lomailevan Ranskan Rivieralla jonkun naisen kanssa samaan aikaan kun muut raataa studiolla. Että kyllä mä nyt ensin kysyisin vähän enemmän todisteita siltä puolelta, että olis oikeesti nähty Rivieralla. Kun ei oltu.Ja sinä tiedät sen mistä? Kristallipallostasi?
Autoa mäkin veikkaan ja tiedän yhden tapauksenkin Suomesta, jossa artistin tuulilasiin jätettiin kotipihalla fanikirje. Postas siitä fbhen että luulin saavani sakot mutta olikin fanipostia.Auto ois aika hyvä veikkaus. Jos ne on istuneet kahvilassa, B ajanut ohi ja ne on huomanneet tekstit auton kyljessä, ne on juosseet perään katsomaan mihin se parkkeeraa, mutta b on ehtinyt häipyä autolta.
Luonnollisesti. Kuten me kaikki.Jonttu haluaa antaa pusuja Jeren pyllylle
Mutta miten tuo käännös siitä sairaana olemisesta sitten kävisi järkeen?Autoa mäkin veikkaan ja tiedän yhden tapauksenkin Suomesta, jossa artistin tuulilasiin jätettiin kotipihalla fanikirje. Postas siitä fbhen että luulin saavani sakot mutta olikin fanipostia.
No kun sadiekaan ei tainnut olla siellä niin koko huhun idea vähän niinku katosi siinäJa sinä tiedät sen mistä? Kristallipallostasi?
Vetovoimainen peppuJonttu haluaa antaa pusuja Jeren pyllylle
No kun kirjeessä sanotaan että ne eivät sit löytäneet bojania, niin ehkä se tolla ikään kuin kommentoi sitä että ei ole ollut siellä kaupungilla (tai missä päin se sitten kahvila sijaitseekaan) hengailemassa sen ihmeemminMutta miten tuo käännös siitä sairaana olemisesta sitten kävisi järkeen?
Mä en. Säästän sen ilon erityiselle MIEHELLELuonnollisesti. Kuten me kaikki.
Mä olenkin MIES ja hyvin erityinen.Mä en. Säästän sen ilon erityiselle MIEHELLE
Mutta eihän siinä Sadiesta puhuttukaan, vaan naisseurasta.No kun sadiekaan ei tainnut olla siellä niin koko huhun idea vähän niinku katosi siinä