V
vierailija
Vieras
Käärijälle voisi lähettää DM:ää ettei sen tarvitse yrittää todistella, että Bojan on menneisyyttä, näiden uusien "ystävien" varjolla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lakkautusuhan alla on.Onneks tääkin ketju hiipuu kohta pois.
Dinorock on silloin, eihän se sovi...ttu mä niin toivon että K:lle ilmaantuu joku keikka, mielellään vaikka Ruotsissa, sinne 15.-16.8. Universumi, kuule huutoni! Mä oon niin kypsä.
Dinorock on silloin, eihän se sovi.
Siellä on Peksi ens maanantaina pelaamassa Puitahc:ta vastassa. Uusimmasta postauksesta näkyy.
..ttu mä niin toivon että K:lle ilmaantuu joku keikka, mielellään vaikka Ruotsissa, sinne 15.-16.8. Universumi, kuule huutoni! Mä oon niin kypsä.
Nuo keilaukset yms. muut selvää kuittia Blle. Mårdis on hyvin opiskellut Bojere juttuja, ei se Kypros viittauskaan enää tunnu sattumalta siinä Ruotsi livessä.
Toivottavasti ei.Kärtsä yllätyksenä?
Etkö ole discordissakaan muka?Mä en oo mukana enää yhdessäkään K&B shippi paikassa, ei vaan jaksa.
Kärtsä yllätyksenä?![]()
Må haluaa Bn paikalleNuo keilaukset yms. muut selvää kuittia Blle. Mårdis on hyvin opiskellut Bojere juttuja, ei se Kypros viittauskaan enää tunnu sattumalta siinä Ruotsi livessä.
No eihän ole, kertoo vain läheisyydestä B:hen, kun niistä on kerrottu myös Ruotsin kavereille.Ne mitään kuittia ole B:lle, ennemminkin hörhöille shippareille.
Kulissit pidetään kunnossa. Mutta jokainen heistä löytänyt uuden puolen itsestään ja huomannut olevansa homo. Näkeehän sen nyt kaikesta.Ja kaksi heistä naimisissa, kolmas kihloissa. Hänkin seurustellut kihlattunsa kanssa 16-vuotiaasta. Eikä kukaan peittele sormusta tai piilottele puolisoaan. Kaikki varmasti mukana myös Baselissa.
Tottakai se on siellä.Kärtsä yllätyksenä?
Haluaa olla Klle se ykkönen.I
Vitut1
Minkäköhän nron P valitseeOiskin mielenkiintoista, jls se painais menemään 35:ssä
Pitäskö kartottaa mahdollisuudet GSPG:stä....Minkäköhän nron P valitsee
Etkö ole discordissakaan muka?