vierailija
Höpsis, aidosti pitivät Bojanista.

Höpsis, aidosti pitivät Bojanista.
Hyvä mielikuvitus, eihän ne edes esiinny missään yhdessä.Miks mulla on yhäkelit K P jutuista. Ei mitään rajaa. Salaperäinen kombo
Kemia kantaa radioaaltoina. Noilla tuoreemmat ikävöintiviestit kuin tössön haalealla kuumalinjalla 🫠 Juns kulkee taas, on suunta tuonne pohjoiseen...Hyvä mielikuvitus, eihän ne edes esiinny missään yhdessä.
Taisi olla yhdentekevä heille.Höpsis, aidosti pitivät Bojanista.
Tai sit K vaan kuittailee kun Blla oli parempaa tekemistä kuin viettää sovittua lomaa Kn kanssa. Tsiila tuli ja vei voiton.Millon K ja B tapaa, kun K vaan haluaa kaveerata Hoojien kanssa ja on unohtanut vanhan ystävänsä kokonaan?
Miksi heidän pitäisi edes tavata?Millon K ja B tapaa, kun K vaan haluaa kaveerata Hoojien kanssa ja on unohtanut vanhan ystävänsä kokonaan?
No että sais shippimatskuaMiksi heidän pitäisi edes tavata?
Eihän B tuollaisen kanssa nyt aikaa ole viettänyt, Jeren työthän sen tapaamisen esti.Tai sit K vaan kuittailee kun Blla oli parempaa tekemistä kuin viettää sovittua lomaa Kn kanssa. Tsiila tuli ja vei voiton.
Ei ollut mitään suunniteltua tapaamista kuin fanien mielikuvituksessa. Koita päästä jo yli.Eihän B tuollaisen kanssa nyt aikaa ole viettänyt, Jeren työthän sen tapaamisen esti.
Miks vtússà?No että sais shippimatskua
Minä uskon, että oli.Ei ollut mitään suunniteltua tapaamista kuin fanien mielikuvituksessa. Koita päästä jo yli.
Minäpä uskon, että nimenomaan vietti aikaa "tuollaisen" kanssaEihän B tuollaisen kanssa nyt aikaa ole viettänyt, Jeren työthän sen tapaamisen esti.
Siinä vain, mutta fakta se ei ole.Minäpä uskon, että nimenomaan vietti aikaa "tuollaisen" kanssa
Yllättää, hämmentää, usein kohtalo näinMinäpä uskon, että nimenomaan vietti aikaa "tuollaisen" kanssa
Ei se ole uskon asia.Minä uskon, että oli.
Siksi että fanitkin saisi tietää mitä niillä oiieasti on mitä eivät vaan tuo julki
Kostaako K siis Hoojien avulla.Tai sit K vaan kuittailee kun Blla oli parempaa tekemistä kuin viettää sovittua lomaa Kn kanssa. Tsiila tuli ja vei voiton.
Jere on silmät suurina Mårdiksen takia tällä hetkellä.Siksi että fanitkin saisi tietää mitä niillä oiieasti on mitä eivät vaan tuo julki
Kostaako K siis Hoojien avulla.
Niinkuin ei mikään muukaan täälläSiinä vain, mutta fakta se ei ole.