vierailija
Täällä moni asia on ollut faktaa, mut helmikuun tapaaminen ei ollut sitä.Niinkuin ei mikään muukaan täällä
Täällä moni asia on ollut faktaa, mut helmikuun tapaaminen ei ollut sitä.Niinkuin ei mikään muukaan täällä
Ihan selvästiKostaako K siis Hoojien avulla.
Lakkautusuhan alla on.Onneks tääkin ketju hiipuu kohta pois.
Dinorock on silloin, eihän se sovi...ttu mä niin toivon että K:lle ilmaantuu joku keikka, mielellään vaikka Ruotsissa, sinne 15.-16.8. Universumi, kuule huutoni! Mä oon niin kypsä.
Sopii Käärijälle, ei ole esiintyjänä kys. festarilla.Dinorock on silloin, eihän se sovi.
Kärtsä yllätyksenä?Siellä on Peksi ens maanantaina pelaamassa Puitahc:ta vastassa. Uusimmasta postauksesta näkyy.
Mä en oo mukana enää yhdessäkään K&B shippi paikassa, ei vaan jaksa...ttu mä niin toivon että K:lle ilmaantuu joku keikka, mielellään vaikka Ruotsissa, sinne 15.-16.8. Universumi, kuule huutoni! Mä oon niin kypsä.
Ne mitään kuittia ole B:lle, ennemminkin hörhöille shippareille.Nuo keilaukset yms. muut selvää kuittia Blle. Mårdis on hyvin opiskellut Bojere juttuja, ei se Kypros viittauskaan enää tunnu sattumalta siinä Ruotsi livessä.
Toivottavasti ei.Kärtsä yllätyksenä?
Etkö ole discordissakaan muka?Mä en oo mukana enää yhdessäkään K&B shippi paikassa, ei vaan jaksa.
Oiskin mielenkiintoista, jls se painais menemään 35:ssäKärtsä yllätyksenä?![]()
Må haluaa Bn paikalleNuo keilaukset yms. muut selvää kuittia Blle. Mårdis on hyvin opiskellut Bojere juttuja, ei se Kypros viittauskaan enää tunnu sattumalta siinä Ruotsi livessä.
No eihän ole, kertoo vain läheisyydestä B:hen, kun niistä on kerrottu myös Ruotsin kavereille.Ne mitään kuittia ole B:lle, ennemminkin hörhöille shippareille.
Kulissit pidetään kunnossa. Mutta jokainen heistä löytänyt uuden puolen itsestään ja huomannut olevansa homo. Näkeehän sen nyt kaikesta.Ja kaksi heistä naimisissa, kolmas kihloissa. Hänkin seurustellut kihlattunsa kanssa 16-vuotiaasta. Eikä kukaan peittele sormusta tai piilottele puolisoaan. Kaikki varmasti mukana myös Baselissa.
Tottakai se on siellä.Kärtsä yllätyksenä?
Vitut1Må haluaa Bn paikalle
OispaKärtsä yllätyksenä?
Haluaa olla Klle se ykkönen.I
Vitut1