vierailija
Höpö höpö. Onko Ursan siskon lapset tämän nimisiä. He siinä kuvassa ovat.Ei ole, kuvan tehnytkin on tunnistanut teoksensa, jossa Jere ja Bojan.
Höpö höpö. Onko Ursan siskon lapset tämän nimisiä. He siinä kuvassa ovat.Ei ole, kuvan tehnytkin on tunnistanut teoksensa, jossa Jere ja Bojan.
Se on sellaista, kun et miehenä osoita mitään kiinnostusta hakeutua suhteeseen naisen kanssa. Kai Bojan susta sentään mies on?Sun käsitys seksuaalisuudesta on aika suppea.
Olen itse homoseksuaali (naispuolinen) ja ei ole mitään perusteita sulla sille, että B olisi jotakin muuta kuin hetero.Vai sinulla on?
Ohis. Minusta ei ole. Tauski sai hänestä hyvän naisen. Näyttääkin Virpi Kätkältä se vaalea peruukki päässään.Se on sellaista, kun et miehenä osoita mitään kiinnostusta hakeutua suhteeseen naisen kanssa. Kai Bojan susta sentään mies on?
Eikä sinulla mitään todisteita toiseen suuntaan, siihen ei suuntautumiset vaikuta mielipiteen muodostukseen.Olen itse homoseksuaali (naispuolinen) ja ei ole mitään perusteita sulla sille, että B olisi jotakin muuta kuin hetero.
Mulle on se, ettei ole nähty yhdenkään naisen kanssa suhteessa vuosikausiin.Olen itse homoseksuaali (naispuolinen) ja ei ole mitään perusteita sulla sille, että B olisi jotakin muuta kuin hetero.
Makkara-Stroganov:Saisko lisää makkarareseptejä
No,. oot väärässä, kuten aina.Ohis. Minusta ei ole. Tauski sai hänestä hyvän naisen. Näyttääkin Virpi Kätkältä se vaalea peruukki päässään.
B on voinut treffailla tai olla suhteessa vaikka sadan naisen kanssa. Tuskin hän niistä sulle soittaa. Eikä hän ole velvollinen kertomaan niistä julkisuudessa.Se on sellaista, kun et miehenä osoita mitään kiinnostusta hakeutua suhteeseen naisen kanssa. Kai Bojan susta sentään mies on?
Nyt kyl on ihan pakko kysyä, että a) miksi tää piti täällä kertoa = ketä luulet kiinnostavan b) miksi piti taas tuoda jotain Discord-juttua tänne c) miksi kuvittelet että ketään tuollaisessa tapahtumassa kiinnostaisi väsähtäneet shippivideotOlin tänään lapsen kanssa Tampere kuplii -tapahtumassa ja sieltä tapahtumasta oli eilen poimittu yksi video discordiin Trafikin musalla, joka oli ollut anime- musiikkividekisassa yleisön suosikki. Tänään siellä oli finaalin ulkopuolelle jääneet 13 parasta videota ja yleisö äänesti tänäänkin suosikkiaan. Onneksi ei oltu eilen paikalla, niin tarvinnut sitä hirvitystä kuunnella (Trafik).
Huvitti kun itse voisin hyvin osallistua tonne K&B shippimusiikkivideolla jos ne ois animea
Sä et niistä tiedä mitään ja vaikka B:llä ois nainen, niin kieltäisit hänen olemassaolon.Mulle on se, ettei ole nähty yhdenkään naisen kanssa suhteessa vuosikausiin.
Just tämä. Ketään ei kiinnosta ne väsähtäneet shippivideot.Nyt kyl on ihan pakko kysyä, että a) miksi tää piti täällä kertoa = ketä luulet kiinnostavan b) miksi piti taas tuoda jotain Discord-juttua tänne c) miksi kuvittelet että ketään tuollaisessa tapahtumassa kiinnostaisi väsähtäneet shippivideot
Joo siis tää on tosi mielenkiintoinen luonnin laji tää muiden tekemien tai kuvaamien visuaalien leikkaa - liimaa yhdistely itselle rakkaisiin biiseihin "musavideoksi". Varsinkin jos kuvatut kohteet ovat jotain niinkin herkullista kuin Bojere
B ja Tauski ovat luotuja toisilleen. B laittaa usein sen peruukin päähän Tauskin pyynnöstä.No,. oot väärässä, kuten aina.
Just joo, ja Slovenian kokoisessa maassa olisi pysynyt salassa, ei kovin uskottavaa minusta.B on voinut treffailla tai olla suhteessa vaikka sadan naisen kanssa. Tuskin hän niistä sulle soittaa. Eikä hän ole velvollinen kertomaan niistä julkisuudessa.
En kieltäisi. Se, ettei usko henkilöiden välille keksittyjä suhteita, on eri asia.Sä et niistä tiedä mitään ja vaikka B:llä ois nainen, niin kieltäisit hänen olemassaolon.
Jeren ja Bojanin onneksi et ole enää nuori.Joo siis tää on tosi mielenkiintoinen luonnin laji tää muiden tekemien tai kuvaamien visuaalien leikkaa - liimaa yhdistely itselle rakkaisiin biiseihin "musavideoksi". Varsinkin jos kuvatut kohteet ovat jotain niinkin herkullista kuin Bojere
Jos olisin vielä nuori tekisin heistä niitä varmaan koko ajan
Hyvin ovat pystyneet pitämään suhteensa salassa.Just joo, ja Slovenian kokoisessa maassa olisi pysynyt salassa, ei kovin uskottavaa minusta.
Kiinnostaa kyllä, älä puhu muiden puolesta.Just tämä. Ketään ei kiinnosta ne väsähtäneet shippivideot.
Kyl Seiska joku päivä saa vielä vihiä Bojanin ja Tauskin suhteesta.Just joo, ja Slovenian kokoisessa maassa olisi pysynyt salassa, ei kovin uskottavaa minusta.
Yllätyin kun tällainen itsellenikin tuntematon tapahtuma tuli siellä mainintana vastaan. JA vielä sama juttu (amv-kisa), jota mekin menimme erikseen katsomaan (muita ohjelmajuttuja ei menty, vaan kierreltiin saleissa vain).Nyt kyl on ihan pakko kysyä, että a) miksi tää piti täällä kertoa = ketä luulet kiinnostavan b) miksi piti taas tuoda jotain Discord-juttua tänne c) miksi kuvittelet että ketään tuollaisessa tapahtumassa kiinnostaisi väsähtäneet shippivideot
Ei kyl kiinnosta kuin sua ja sun sivupersoonaa.Kiinnostaa kyllä, älä puhu muiden puolesta.
Vanhainkodin dementiaosaston puuhapäivässä opetellaan tekemään animea.Joo siis tää on tosi mielenkiintoinen luonnin laji tää muiden tekemien tai kuvaamien visuaalien leikkaa - liimaa yhdistely itselle rakkaisiin biiseihin "musavideoksi". Varsinkin jos kuvatut kohteet ovat jotain niinkin herkullista kuin Bojere
Jos olisin vielä nuori tekisin heistä niitä varmaan koko ajan
Kyllähän noita videoita voi väsätä, mutta ketä sellaiset lapselliset kyhäelmät oikeasti kiinnostaa. Videoiden tekeminen vaatii muutakin kuin kykyä lätkiä pätkiä peräkkäin. Valitettavasti olen nähnyt muutamia shippivideoita ja ne ovat kyllä pääsääntöisesti noloja tekeleitä.Joo siis tää on tosi mielenkiintoinen luonnin laji tää muiden tekemien tai kuvaamien visuaalien leikkaa - liimaa yhdistely itselle rakkaisiin biiseihin "musavideoksi". Varsinkin jos kuvatut kohteet ovat jotain niinkin herkullista kuin Bojere
Jos olisin vielä nuori tekisin heistä niitä varmaan koko ajan![]()