K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kn ja Bn kannattais vetää Ljubljanassa parin biisin yllärikeikka Hooja-tyyliin. fandom sekoaisi! K laulais CCCn ja Boitsu CD:n. Hyvän mielen pieni tempaus! Mut hitto kun Bllä ja joksuilla ei ole labelia joka vois tollasissa jutuissa auttaa ja tajuta markkina-arvon.

vierailija
Kn ja Bn kannattais vetää Ljubljanassa parin biisin yllärikeikka Hooja-tyyliin. fandom sekoaisi! K laulais CCCn ja Boitsu CD:n. Hyvän mielen pieni tempaus! Mut hitto kun Bllä ja joksuilla ei ole labelia joka vois tollasissa jutuissa auttaa ja tajuta markkina-arvon.
Siinä ei olisi mitään järkeä, warneria tuskin kiinnostaa mitkään pikkumaan markkinat😅

vierailija
Jotenkin katkeransuloista, että nyt kun Slovenian matka lopulta toteutui, niin ketään ei oikein enää edes kiinnosta. Kun miettii, mitkä mayhemit siitä ois saatu silloin joskus. Mutta tosi hienoa, että ovat yhä tekemisissä ja että J lopultakin pääsi näkemään B:n kotikulmat.
Mun tumppu ja twitter on ainakin ihan tulvillaan tätä näitten tapaamista 😀 Oon tainnu ennenkin sanoa että tuntuu hassulta kun täällä bojere kuitataan keski-iän ylittäneiden suomalaismammojen päiväunelmoinniksi, kun mun somet tursuaa ihan muunlaisten tyyppien hekumointipäivityksiä. Varmaan on heitäkin mukana toki. Mutta siis edelleen tämä tapaaminen kiinnostaa ja edelleen tästä mennään ihan sekaisin. Tää on tietty riippuvaista siitä ketä missäkin seuraa ja millaisia tägejä aukoo ja miten algoritmit nyt missäkin toimivat, mä esim kurkkasin eilen illalla bojere-tägiä tumpussa, vaikken sitä muuten seuraa, ja totta kai sen seurauksena tänään sitä sisältöä on tarjolla mulle yllin kyllin.

vierailija
Mun tumppu ja twitter on ainakin ihan tulvillaan tätä näitten tapaamista Oon tainnu ennenkin sanoa että tuntuu hassulta kun täällä bojere kuitataan keski-iän ylittäneiden suomalaismammojen päiväunelmoinniksi, kun mun somet tursuaa ihan muunlaisten tyyppien hekumointipäivityksiä. Varmaan on heitäkin mukana toki. Mutta siis edelleen tämä tapaaminen kiinnostaa ja edelleen tästä mennään ihan sekaisin. Tää on tietty riippuvaista siitä ketä missäkin seuraa ja millaisia tägejä aukoo ja miten algoritmit nyt missäkin toimivat, mä esim kurkkasin eilen illalla bojere-tägiä tumpussa, vaikken sitä muuten seuraa, ja totta kai sen seurauksena tänään sitä sisältöä on tarjolla mulle yllin kyllin.
Mä ihmettelen, miten ei mene kaaliin, että sen takia ne sitä lietsookin. Shippaus on tehokas markkinointikeino. Vaikka ois pieni joukko, on usein hyvin äänekäs ja tuottavat paljon materiaalia. Easy👌

vierailija
Mun tumppu ja twitter on ainakin ihan tulvillaan tätä näitten tapaamista Oon tainnu ennenkin sanoa että tuntuu hassulta kun täällä bojere kuitataan keski-iän ylittäneiden suomalaismammojen päiväunelmoinniksi, kun mun somet tursuaa ihan muunlaisten tyyppien hekumointipäivityksiä. Varmaan on heitäkin mukana toki. Mutta siis edelleen tämä tapaaminen kiinnostaa ja edelleen tästä mennään ihan sekaisin. Tää on tietty riippuvaista siitä ketä missäkin seuraa ja millaisia tägejä aukoo ja miten algoritmit nyt missäkin toimivat, mä esim kurkkasin eilen illalla bojere-tägiä tumpussa, vaikken sitä muuten seuraa, ja totta kai sen seurauksena tänään sitä sisältöä on tarjolla mulle yllin kyllin.
No kun trollit täällä ei seuraa muuta kuin tätä ketjua jossa kirjoittelee vanhemmat shippaajat. Eikä toi shippi tänne edes kuulu.

vierailija
No eiköhän ole tarkoitettu tätä toksista tosishippausta. Nuoremmat tietää, mitä shippaaminen tarkoittaa ja usein shippaa useitakin julkkiksia samaan aikaan. Tätä näkee tumpussa paljon.

Yhteistyössä