K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin tänään lapsen kanssa Tampere kuplii -tapahtumassa ja sieltä tapahtumasta oli eilen poimittu yksi video discordiin Trafikin musalla, joka oli ollut anime- musiikkividekisassa yleisön suosikki. Tänään siellä oli finaalin ulkopuolelle jääneet 13 parasta videota ja yleisö äänesti tänäänkin suosikkiaan. Onneksi ei oltu eilen paikalla, niin tarvinnut sitä hirvitystä kuunnella (Trafik).
Huvitti kun itse voisin hyvin osallistua tonne K&B shippimusiikkivideolla jos ne ois animea :D

Olin tänään lapsen kanssa Tampere kuplii -tapahtumassa ja sieltä tapahtumasta oli eilen poimittu yksi video discordiin Trafikin musalla, joka oli ollut anime- musiikkividekisassa yleisön suosikki. Tänään siellä oli finaalin ulkopuolelle jääneet 13 parasta videota ja yleisö äänesti tänäänkin suosikkiaan. Onneksi ei oltu eilen paikalla, niin tarvinnut sitä hirvitystä kuunnella (Trafik).
Huvitti kun itse voisin hyvin osallistua tonne K&B shippimusiikkivideolla jos ne ois animea
Hyi

Huvitti kun itse voisin hyvin osallistua tonne K&B shippimusiikkivideolla jos ne ois animea

🥱🥱🥱

Raaka-aineet
2 pktHk.n sinistä lenkkiä
maitoa
1-1½ kpllihaliemikuutio
ketsuppia
sinappia
sinileima emmentaljuustoa
Katso myös uusimmat ruokatrendien reseptit täältä »
Jaa resepti

Ohje
Poista makkaroista kuoret ja vedä makkaran koko pituudeltaan syvä viilto.
Leikkaa Juustosta paksuja siivuja ja survo villot sitä täyteen.
Asettele makkarat syvään ( esim. lasagnevuokaan) Ja pruittaa makusi mukaan päälle sinappia ja ketsuppia myös vuoan pohjalle..
Murskaa lihaliemikuutio myös vuoan pohjalle ja lisää maito niin että makkaroista näkyy vähän pintaa. Sekoita haarukalla vuoan pohjalla maito, sinapit ja ketsuppi sekä kuutio
pohjalle voi myös laittaa hieman emmentaalisilppua.

Uuniin 200-225 astetta. Ainakin 30min...

Tarjoile Keitettyjen perunoiden tai perunamuussin kera.

Yhteistyössä