K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä käyn aina välillä droppaileen noita jodlauksia jodeliin. Mm. 'Käärijä bongattu Kap Verden lennolla' parin viikon takaa ja 'Käärijä bongattu Tampereella Mediapoliksessa' viime keväältä sometauon aikaan on mun käsialaa. 😁

Mä käyn aina välillä droppaileen noita jodlauksia jodeliin. Mm. 'Käärijä bongattu Kap Verden lennolla' parin viikon takaa ja 'Käärijä bongattu Tampereella Mediapoliksessa' viime keväältä sometauon aikaan on mun käsialaa.
Sulla jää vaan taustatyöt tekemättä. Toi Kap Verde meni pieleen kun et selvittänyt lentoja. Toi Mediapolis-juttu tais mennä kohtuu hyvin läpi, mutta siihenkin kyllä tuli epäilyjä kun ei löydetty mitään ohjelmaa mitä siellä olis tehty.

turha tulla negistelemään, Hooj, Må ja K sanoneet monissa haastiksissa ja ig-liveissä rakastavansa toisiaan
Niin? Aika montaa ystäväänsä sanonut rakastavansa.
Mitä erikoista tuossa nyt on?
Ei ku aivan niin, kaikesta pitää löytää sitä shippijuttua.
Eiköhän K ole tehnyt aika selväksi ettei noi mies shipit kiinnosta. Enemmän oli kemiaa Bessin kanssa kuin Hooja poikien kanssa viimeksi lavalla ja siitä saatte te hullut jotka paritatte sitä kaikille ystävilleen ottaa syyn niskoille.
Ei varmasti ole mukava lukea jokaisen uuden ystävyyssuhteen solmittuaan hullujen akkojen parituksia.

Yhteistyössä