K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa 🤭 mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin

vierailija
Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin
Mitä odotit, jotain panoliikkeitä? Ne oli kuvaukset, jossa kuvattiin siinä hetkessä Bess:n osuutta. Ei silloin muut osalliset heilu omiaan.

vierailija
Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin
Ootko ikinä tajunnut, miltä esim leffojen seksikohtaukset näyttää bts😅

Yhteistyössä