vierailija
Toivotaan tätä.Tää ois huippu, sais Norjakin vihdoin K:n
Toivotaan tätä.Tää ois huippu, sais Norjakin vihdoin K:n
Ai saatana noita kuvia eiliseltä, Bess ja K on hotteja yhdessä
Höpö höpöKn vois kiinnittää sinne Norjan Altassa pidettäville festareille jossa Hooja on, ne olis sopuvasti siinä elokuun 15. päivä
Ei ainakaan toukokuussa 2025.Koskahan on se joksujen toukokuun Suomen keikka, aika myöhään näitä ilmoittavat.
No onhan, ne on sanoneet, että toukokuulle tulee jotain.Ei ainakaan toukokuussa 2025.
Tuskin tapahtuu kun elokuussa on kaksi, mutta pitäisi heidän pikku hiljaa alkaa julkaisemaan niitä toukokuun keikkoja. Jos ei sitten ole jotain ilmaistapahtumia Sloikuissa jolloin ymmärrän paremmin.Koskahan on se joksujen toukokuun Suomen keikka, aika myöhään näitä ilmoittavat.
Koska ne on sanoneet että juuri Suomeen olisi toukokuulle jotain suunnitteilla? Voin vastata puolestasi: Ei koskaan.No onhan, ne on sanoneet, että toukokuulle tulee jotain.
Mitä odotit, jotain panoliikkeitä? Ne oli kuvaukset, jossa kuvattiin siinä hetkessä Bess:n osuutta. Ei silloin muut osalliset heilu omiaan.Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin
Missä ovat luvanneet, et tekisivät tänne keikan toukokuussa?Koskahan on se joksujen toukokuun Suomen keikka, aika myöhään näitä ilmoittavat.
Ootko ikinä tajunnut, miltä esim leffojen seksikohtaukset näyttää btsMun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin
mitä, luuleeko joku oikeasti että JO on tulossa Suomeen keikalle toukokuussaKoskahan on se joksujen toukokuun Suomen keikka, aika myöhään näitä ilmoittavat.
P.rnofilmeistä puhumattakaan. Kulissien taakse kurkistaminen ei ole aina hyvä idea.Ootko ikinä tajunnut, miltä esim leffojen seksikohtaukset näyttää bts
No ihan hyvin voi olla, mistä sen vielä tietää.mitä, luuleeko joku oikeasti että JO on tulossa Suomeen keikalle toukokuussa
Trolli "luulee" ja yrittää saada jankkaukset aikaan.mitä, luuleeko joku oikeasti että JO on tulossa Suomeen keikalle toukokuussa
Trolli "luulee" ja yrittää saada jankkaukset aikaan.
Mä en ees usko et joku täyspäinen JO fani kyselisi täällä tollasia.Trolli "luulee" ja yrittää saada jankkaukset aikaan.
Niin kun itse et ole.Mä en ees usko et joku täyspäinen JO fani kyselisi täällä tollasia.
Joksufanit ei ole täyspäisiä.Mä en ees usko et joku täyspäinen JO fani kyselisi täällä tollasia.
No eihän se vaikuta suhteeseen Bojanin kanssa yhtään mitenkään. Taas ihme omaa mielikuvitusta jollain täällä.Mä en lähde. Heidän juttunsa taitaa olla jo haalistunut, ainakaan sen takia ei kannata vaivautua. Voi tulla melkoinen pudotus Ruisrockiin verrattuna, sen verran lujaa K lla on mennyt esim. Hoojan poikien kanssa.
No sano muuta. Eletäänkö talviaikaa? Siirretään kellot takasVtut tää kesäaika. Jos elettäis talviaikaa olisin herännyt jo kasilta ja yhteen juttuun pitäis raahautua kolmen tunnin päässä siitä! Nyt on aikaa vain 2 tuntia
No kyllä nyt yhden kevyen lannetyönnön olis voinu tehdä siinä lämpimikseen! Mutta ei kun töröttää kuin K-kaupan kerrastomainoksessaMitä odotit, jotain panoliikkeitä? Ne oli kuvaukset, jossa kuvattiin siinä hetkessä Bess:n osuutta. Ei silloin muut osalliset heilu omiaan.