K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa 🤭 mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin

Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin
Mitä odotit, jotain panoliikkeitä? Ne oli kuvaukset, jossa kuvattiin siinä hetkessä Bess:n osuutta. Ei silloin muut osalliset heilu omiaan.

Mun hottifiilikset tuhos Bessin tiktok klippi missä tekevät sitä vedelläläträämis "hottistelua" behind the scenes. Käärijä tönöttää harmaissa blackhorseissa ja kaataa kanisterilla vodaa mut ihan jees kaksikko. Toimii paljon Erikaa paremmin, koska Erika osaa tehdä vain yksilöjuttuansa vaikka muuta yrittäiskin
Ootko ikinä tajunnut, miltä esim leffojen seksikohtaukset näyttää bts😅

Kyllä on yksinkertaista porukkaa discordissa kun jaksavat seurata kaikkia Käärijän tyhmiä sivuproggiksia, vaikka ainoa hyväksyttävä syy olla kiinnostunut moisesta amiksesta on hänen ihastumisensa Bojaniin...

Kyllä on yksinkertaista porukkaa discordissa kun jaksavat seurata kaikkia Käärijän tyhmiä sivuproggiksia, vaikka ainoa hyväksyttävä syy olla kiinnostunut moisesta amiksesta on hänen ihastumisensa Bojaniin...

Täysin samaa mieltä. Fanituksen tulee perustua vain ja ainoastaan kuvitellulle suhteelle kahden heteromiehen välillä. Musiikilla ei ole mitään väliä näissä jutuissa

Yhteistyössä