K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä on yksinkertaista porukkaa discordissa kun jaksavat seurata kaikkia Käärijän tyhmiä sivuproggiksia, vaikka ainoa hyväksyttävä syy olla kiinnostunut moisesta amiksesta on hänen ihastumisensa Bojaniin...
Täysin samaa mieltä. Fanituksen tulee perustua vain ja ainoastaan kuvitellulle suhteelle kahden heteromiehen välillä. Musiikilla ei ole mitään väliä näissä jutuissa

vierailija
Ja toi BL mollaaminen, eihän noi voi tietää miten se on ystävystynyt J:n kanssa, ehkä jotain yhteistyötä vielä tulee ja toivottavasti tuleekin, eipä luulisi, että hänkin on joku uhka nyt sitten, kun minulle edes tosipohjan shippaajana ei ole.

vierailija
Ja toi BL mollaaminen, eihän noi voi tietää miten se on ystävystynyt J:n kanssa, ehkä jotain yhteistyötä vielä tulee ja toivottavasti tuleekin, eipä luulisi, että hänkin on joku uhka nyt sitten, kun minulle edes tosipohjan shippaajana ei ole.
Vain sun kaltaiset ressukat tykkää vuokaruuasta. Piti heti tulla tänne puolustamaan sen kunniaa

vierailija
Voisiko joku vinkata modeille tästä ennustajasta siellä niin voisivat bannata. Miten sitten suu pannaan kun ei voikaan enää tänne raportoida kaikkea mitä discordissa puhutaan, voi voi.

vierailija
Voisiko joku vinkata modeille tästä ennustajasta siellä niin voisivat bannata. Miten sitten suu pannaan kun ei voikaan enää tänne raportoida kaikkea mitä discordissa puhutaan, voi voi.
No niinpä, laittakaa nyt se vati pihalle jos modet tämän näette. Hän rikkoo sääntöjä kun on satoja kertoja tuonut sieltä juttuja tänne. Ainakin se alkuperäinen mode käy välillä täällä, toivottavasti näkee tän viestin. Ne kaksi muuta ei taida käydä täällä.

vierailija
No niinpä, laittakaa nyt se vati pihalle jos modet tämän näette. Hän rikkoo sääntöjä kun on satoja kertoja tuonut sieltä juttuja tänne. Ainakin se alkuperäinen mode käy välillä täällä, toivottavasti näkee tän viestin. Ne kaksi muuta ei taida käydä täällä.
No sitä suuremmalla syyllä viestiä vaan suoraan modelle jos ne ei täällä itse käy. Kyllä siellä kuitenki tiedetään että jotkut tätäkin palstaa lukee.

Yhteistyössä