vierailija
Paskat on, aitoja shippaajia ei noi loukkaantujat ole tod.Shippareiden tuomioistuin
Paskat on, aitoja shippaajia ei noi loukkaantujat ole tod.Shippareiden tuomioistuin
Bongasinkin tämän jo livestä. K heti kädet vastaanottavaisina.Kärtsä halusi jotain muuta kuin korvaan kuiskutuksia. https://www.tumblr.com/tulisydan/779254030481391616/he-wanted-something-more-than-a-whisper
Hyvä muistutus kuitenkin niille, jotka täällä diagnosoivat Kärtsää.En puhunut tälläisestä asiasta ollenkaan.
Joo ja siksi olet viemässä heidät shippareiden tuomioistuimeenPaskat on, aitoja shippaajia ei noi loukkaantujat ole tod.
Loukkaantuja löytyy, kun katsot peiliinPaskat on, aitoja shippaajia ei noi loukkaantujat ole tod.
En kiinnitä tollaisiin minkäänlaista huomiota enää.Joo ja siksi olet viemässä heidät shippareiden tuomioistuimeen
Mielummin mä sitä luen, kuin shippareiden sääntö taistelua.Vai semmoinen romaani tällä kertaa. Nyt ehdin jopa lukeakin.
Sen kun näkisEn kiinnitä tollaisiin minkäänlaista huomiota enää.
Tarkoitan discordin puolella nyt.Sen kun näkis
Piti päästä yhtä kiusaamaan niin tottakai.Shippareilla on sääntöketju? Ei helvetti.
Mä taas tykkään shippareiden sääntömähinöistäMielummin mä sitä luen, kuin shippareiden sääntö taistelua.
Onko Bojania taas loukattu?Mä taas tykkään shippareiden sääntömähinöistä
Aina.Onko Bojania taas loukattu?
Miehet on off season. Kärtsä siirtyi hirveen.Jahas. Kai se on taas mentävä homovideoiden pariin, kun ei Kärtsältö nyt oikein irronnu paljoa kontenttia.
Tuolla on muuten kommenteissa ennustajan kivenkovaan toshippareiksi väittämät tumppulaiset kuumistelemassa Hoorijää.Kärtsä halusi jotain muuta kuin korvaan kuiskutuksia. https://www.tumblr.com/tulisydan/779254030481391616/he-wanted-something-more-than-a-whisper
AijaijajajajiTuolla on muuten kommenteissa ennustajan kivenkovaan toshippareiksi väittämät tumppulaiset kuumistelemassa Hoorijää.
Haaveet kaaatuuuu!Tuolla on muuten kommenteissa ennustajan kivenkovaan toshippareiksi väittämät tumppulaiset kuumistelemassa Hoorijää.
Tää postaajahan on yks aktiivisimmista Bojere-shippareista myösTuolla on muuten kommenteissa ennustajan kivenkovaan toshippareiksi väittämät tumppulaiset kuumistelemassa Hoorijää.
Eipä ollut loppuunmyyty kuitenkaan.Hahahh. Selvisi tämä yhden jankkaajan väite, ettei Apollossa ollut porukkaa paljoa ja parvella ei juuri ketään. Näin nyt sen stoorin, joka oli ilmeisesti kuvattu paljon ennen kuin koko yleisö oli edes päässyt sisään. Kun katsoo vaikka Hoojan ja Kärtsän ja Kallen stooreja ja muita keikan aikana kuvattuja, niin näkee selvästi, että paikka oli täynnä.
No voi kyynel. Mitä ihmeen väliä jos muutama lippu jää myymättä. Keskellä arkiviikkoa tommonen yleisö on kuitenkin hieno juttu. Nythän Hoojaa vasta aletaan kunnolla markkinoimaan Suomeen päin, kun Kallekin tuli kuvioon.Eipä ollut loppuunmyyty kuitenkaan.
Onko hän väittänyt noin?Tuolla on muuten kommenteissa ennustajan kivenkovaan toshippareiksi väittämät tumppulaiset kuumistelemassa Hoorijää.