K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hae itse kiusaaja, minulla on asiat kunnossa.
Roikut aamusta iltaan mammapalstalla vahtimassa sulle tuntemattoman slovenialaisen miehen kunniaa ja odotat hänen alkavan seurustella vantaalaisen sinulle myös tuntemattoman miehen kanssa. Seuraat kun muut ihmiset keskustelevat Discordissa ja koetat ohjailla heidän keskusteluaan anonyymipalstalta käsin. Tosi hyvältä kuulostaa👍

vierailija
Heti tavatessamme kun pyydän riisuutumaan sanon nytkin että voi jättää alushousut tai ottaa kaikki pois. Jotkut tuleekin alasti hierottavaksi. Yleisin on ihan perus kokovartalohieronta, kun tarpeeksi lähelle jalkoväliä sormilla menisi niin uskoisin että hierottava jonkin vihjeen antaa, esim levittämällä jalkojaan tai nostaa hieman peppua.
Tulisin vaikka takareittä ylöspäin kannikoihin asti peukaloilla painellen, sisemmän käden sormet menisi kevyesti hieroen aika lähelle jalkoväliäsi.

vierailija
Roikut aamusta iltaan mammapalstalla vahtimassa sulle tuntemattoman slovenialaisen miehen kunniaa ja odotat hänen alkavan seurustella vantaalaisen sinulle myös tuntemattoman miehen kanssa. Seuraat kun muut ihmiset keskustelevat Discordissa ja koetat ohjailla heidän keskusteluaan anonyymipalstalta käsin. Tosi hyvältä kuulostaa
tai lähinnä lukee muutaman kommentoijan jokaista postausta kuin piru raamattua ja ottaa henkilökohtaisesti jokaisen asian ja muistaa pienimmätkin jutut jotka ei häntä miellytä 😂

vierailija
Arggghh. Tietenkin se "kaikki" oli vitsi Kallelta, mutta alunperin sulle yritettin kertoa, että yleisössä oli paljon ja varmaan suurin osa Hoojan entuudestaan tuntevia faneja, joista suurin osa on suomenruotsalaisia. Olen itse nähnyt somessa kommentteja, että oli kiva nähdä Hooja viimein, kun on kuunnellut jo 18-vuotiaana jne.
No mulle ei alunperin yritetty kertoa mitään. Tuo oli ainoa kommenttini tähän asiaan eli kyseinen kommentti oli vitsi. Se oli mulla ihan tiedossa että siellä oli sekä vanhoja että uusia faneja ja monenkielisiä.

vierailija
Sitten ihmetyttää, eikö nämä yhdet kiusaajat ymmärrä kyseisen henkilön osaavan lukea myös sääntöketjua, naurettavaa lipoa sitten kyseistä ihmistä päälangassa, no kaikkee sitä näköjään näkee, meitä on moneen junaan.
Onko siellä jo erillinen sääntöketjukin? Saako sillä sen ubersäännöstön viimein valmiiksi?

Kannattaa harkita myös jotain lautamiehet/nyrkkeilykehä/sovitteluhuone tyylistä ketjua niin siellä voi sitten käydä niitä nimimerkkien välisiä taistoja ilman että sotkevat pääkeskusteluja.

Yhteistyössä