vierailija
turha jatkaa varmaan enempää tätä keskustelua, trolli mikä trolli, ei kukaan voi noin oikeasti ajatella
Hae itse kiusaaja, minulla on asiat kunnossa.Jos olet trolli, olet aika huono ja tylsä sellaiseksi
jos olet tosissasi näiden juttujen kanssa niin harkitsisin jo pikku hiljaa avun hakemista
Jos olet trolli, olet aika huono ja tylsä sellaiseksi
jos olet tosissasi näiden juttujen kanssa niin harkitsisin jo pikku hiljaa avun hakemista
Mulla on vaikka kuinka monta kotitekoista. Kuvasin niitä ulkomailla yhdellä gay klubilla. Harmi etten voi jakaa niitä tänne. Yksi videolla näkyvä näyttää ihan Bojanilta.Oisko tarjolla hyviä gay-suikkivideoita?
Roikut aamusta iltaan mammapalstalla vahtimassa sulle tuntemattoman slovenialaisen miehen kunniaa ja odotat hänen alkavan seurustella vantaalaisen sinulle myös tuntemattoman miehen kanssa. Seuraat kun muut ihmiset keskustelevat Discordissa ja koetat ohjailla heidän keskusteluaan anonyymipalstalta käsin. Tosi hyvältä kuulostaaHae itse kiusaaja, minulla on asiat kunnossa.
Tulisin vaikka takareittä ylöspäin kannikoihin asti peukaloilla painellen, sisemmän käden sormet menisi kevyesti hieroen aika lähelle jalkoväliäsi.Heti tavatessamme kun pyydän riisuutumaan sanon nytkin että voi jättää alushousut tai ottaa kaikki pois. Jotkut tuleekin alasti hierottavaksi. Yleisin on ihan perus kokovartalohieronta, kun tarpeeksi lähelle jalkoväliä sormilla menisi niin uskoisin että hierottava jonkin vihjeen antaa, esim levittämällä jalkojaan tai nostaa hieman peppua.
tai lähinnä lukee muutaman kommentoijan jokaista postausta kuin piru raamattua ja ottaa henkilökohtaisesti jokaisen asian ja muistaa pienimmätkin jutut jotka ei häntä miellytäRoikut aamusta iltaan mammapalstalla vahtimassa sulle tuntemattoman slovenialaisen miehen kunniaa ja odotat hänen alkavan seurustella vantaalaisen sinulle myös tuntemattoman miehen kanssa. Seuraat kun muut ihmiset keskustelevat Discordissa ja koetat ohjailla heidän keskusteluaan anonyymipalstalta käsin. Tosi hyvältä kuulostaa
Ennustajalta on jatkossa Regina kielletty.
Taas meni vati nurinEnnustajalta on jatkossa Regina kielletty.
No mulle ei alunperin yritetty kertoa mitään. Tuo oli ainoa kommenttini tähän asiaan eli kyseinen kommentti oli vitsi. Se oli mulla ihan tiedossa että siellä oli sekä vanhoja että uusia faneja ja monenkielisiä.Arggghh. Tietenkin se "kaikki" oli vitsi Kallelta, mutta alunperin sulle yritettin kertoa, että yleisössä oli paljon ja varmaan suurin osa Hoojan entuudestaan tuntevia faneja, joista suurin osa on suomenruotsalaisia. Olen itse nähnyt somessa kommentteja, että oli kiva nähdä Hooja viimein, kun on kuunnellut jo 18-vuotiaana jne.
Niinhän sitä on sanottu nää terapeutit on usein sitä enemmän terapiaa tarvitsevia itse.
En puhunut tälläisestä asiasta ollenkaan.Usein terapiaa tarvitsevat analysoivat ja diagnosoivat heille tuntemattomia julkisuudenhenkilöitä, koska he eivät halua kohdata omia ongelmiaan. Tämä on ihan lukion psykologian perusopetusta, ei mitään rakettitiedettä.
Noinhan se on.En puhunut tälläisestä asiasta ollenkaan.
Ei todellakaan ole.Noinhan se on.
Pääsiköhän K Hoojan ja Mårren väliin nukkumaanKärtsä halusi jotain muuta kuin korvaan kuiskutuksia. https://www.tumblr.com/tulisydan/779254030481391616/he-wanted-something-more-than-a-whisper
uuuuh, smokingKärtsä halusi jotain muuta kuin korvaan kuiskutuksia. https://www.tumblr.com/tulisydan/779254030481391616/he-wanted-something-more-than-a-whisper
Onko siellä jo erillinen sääntöketjukin? Saako sillä sen ubersäännöstön viimein valmiiksi?Sitten ihmetyttää, eikö nämä yhdet kiusaajat ymmärrä kyseisen henkilön osaavan lukea myös sääntöketjua, naurettavaa lipoa sitten kyseistä ihmistä päälangassa, no kaikkee sitä näköjään näkee, meitä on moneen junaan.
Kiellä vaan niin kuin aina työnnät pään pensaaseen, mutta tutkimustulokset puhuu muuta.Ei todellakaan ole.
Shippareiden tuomioistuinOnko siellä jo erillinen sääntöketjukin? Saako sillä sen ubersäännöstön viimein valmiiksi?
Kannattaa harkita myös jotain lautamiehet/nyrkkeilykehä/sovitteluhuone tyylistä ketjua niin siellä voi sitten käydä niitä nimimerkkien välisiä taistoja ilman että sotkevat pääkeskusteluja.
Saisiko lisää?Tulisin vaikka takareittä ylöspäin kannikoihin asti peukaloilla painellen, sisemmän käden sormet menisi kevyesti hieroen aika lähelle jalkoväliäsi.