vierailija
Onhan aiemmin joutunut poistamaan, et taida sitten päivittäin käydä.kukaan ei ole poistanut mitään, mistä h tosta taas puhut?
Onhan aiemmin joutunut poistamaan, et taida sitten päivittäin käydä.kukaan ei ole poistanut mitään, mistä h tosta taas puhut?
No voi kauheetaOnhan aiemmin joutunut poistamaan, et taida sitten päivittäin käydä.
Ei olekaan. Vastailet trollille.kukaan ei ole poistanut mitään, mistä h tosta taas puhut?
näinhän se onEi olekaan. Vastailet trollille.
Yksi oli se kerta, kun toi juorutilin juttuja totena tohon K ja B lankaan liittyen siihen suomalaiseen faniin, tollanen on B:tä ja shippaajiakin loukkaavaa.Onhan aiemmin joutunut poistamaan, et taida sitten päivittäin käydä.
Niin ja täältä poistui eilen tosi hyviä ja realistisia ficcejä.No voi kauheetaKuinkahan paljon vauvalta on viestejä poistettu
buuhuu, olipa kamalaa, kyllä taas Bojanin kunniaa loukattiin. Kai kirjoitit kirjeen hänelle asiasta?Yksi oli se kerta, kun toi juorutilin juttuja totena tohon K ja B lankaan liittyen siihen suomalaiseen faniin, tollanen on B:tä ja shippaajiakin loukkaavaa.
Onhan, sama henkilö joutunut poistaan muistaakseni jo kertaa kaksi, ja nimimerkin vaihtelijakin toinen kirjoituksiaan poistellut.Ei olekaan. Vastailet trollille.
Höpö höpö, sinähän se trollaat, jos et paikassa edes käy.näinhän se on
Ei helvettiOnhan, sama henkilö joutunut poistaan muistaakseni jo kertaa kaksi, ja nimimerkin vaihtelijakin toinen kirjoituksiaan poistellut.
🥱🥱🥱Kärtsä Kaislassa 1.8
Liput ostettu!Kärtsä Kaislassa 1.8
On vähän eri asia noloustasolla, kun toiset joutuvat puuttuun.No voi kauheeta Kuinkahan paljon vauvalta on viestejä poistettu
Miten sä aina nolostelet kaikkea? Onko sulla itsetunto-ongelmia?On vähän eri asia noloustasolla, kun toiset joutuvat puuttuun.
ketä nolottaa, sua ilmeisesti? Koko sun elämä on näköjään omien ahdistusten ja pelkojen projisointia muihin, voi hyvää päivää sentäänOn vähän eri asia noloustasolla, kun toiset joutuvat puuttuun.
Yksi oli se kerta, kun toi juorutilin juttuja totena tohon K ja B lankaan liittyen siihen suomalaiseen faniin, tollanen on B:tä ja shippaajiakin loukkaavaa.
Mä meinasin just kirjoittaa samaaMiten sä aina nolostelet kaikkea? Onko sulla itsetunto-ongelmia?
Missä sanon, että itse nolostelen, tuollaisten ihmisten oma häpeähän se on, saa siitä valittaa ketä pilaa sitä paikkaa.Miten sä aina nolostelet kaikkea? Onko sulla itsetunto-ongelmia?
Itse tietysti, mutta toisten pyynnöstä, sopii mennä selaamaan ketjua, siellähän ne todisteet löytyy.Kukaan muu, siis kukaan muu, ei muista jotain yhtä tai kahta poistettua viestiä. Ne tyypit on luultavasti poistaneet ne viestit koska ovat itse halunneet, ei sen takia että joku mode olis ne poistanut.
Kaikki on sun mielestä aina noloa ja loukkaavaa. Miksi mietit niin paljon muiden tekemisiä?Missä sanon, että itse nolostelen, tuollaisten ihmisten oma häpeähän se on, saa siitä valittaa ketä pilaa sitä paikkaa.
Onko sulla muuta elämää kuin discord ja tämä palsta?Itse tietysti, mutta toisten pyynnöstä, sopii mennä selaamaan ketjua, siellähän ne todisteet löytyy.
ketään muuta ei kiinnosta, ymmärrä jo seMissä sanon, että itse nolostelen, tuollaisten ihmisten oma häpeähän se on, saa siitä valittaa ketä pilaa sitä paikkaa.
No en ole, loukkaat Bojania ja suhteen odottajia.Sanokaa kiltit et kyseisen kommentin on kirjoittanut trolli.