K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon kyllä, että B on hetero mutta tavallaan mistä sitä kenestäkään tietää. Kovasti D ja hänen bestiksensä taitavat molemmat olla biseksuaaleja.
Mä en usko. Mulla on teoria tästä koko jutusta enkä ole yksin sen ajatuksen kanssa, kyllä näitä löytyy muitakin eri foorumeilta. En vaan viitsi sitä tähän kirjoittaa kun en jaksa vääntää asiasta eri mieltä olevien kanssa.

Kyllä vähän koen, että Bojan on pettänyt osan meistä, jos seurustelee nyt naisen kanssa.. En jaksa jos se tieto olisi totta uskoa yhtään pätkää mihinkään bi tai mikä lie pan p*skaan. Ihmiset voivat heteroinakin omata vaikka mitä naisellisia (mies) piirteitä ja ”ihastua” hetkeksi kaveriin
Olematta mitään muuta kuin normaali hetero, joka ei halua sänkyynsä kaksia omia vehkeitään.
Johan nyt pelkistit pelkäksi vehkeilyksi

Mä en usko. Mulla on teoria tästä koko jutusta enkä ole yksin sen ajatuksen kanssa, kyllä näitä löytyy muitakin eri foorumeilta. En vaan viitsi sitä tähän kirjoittaa kun en jaksa vääntää asiasta eri mieltä olevien kanssa.

Joo mäkin olen lukenut tosi psljon niitä väitteitä, joiden mukaan hän on seurustellut saman miehen kanssa jo viitisen vuotta. Ovat salanneet suhteensa.

Yhteistyössä