V
vierailija
Vieras
Ja J kyllästyi jo varmaan kuoliaaksi Kyrpoksella, käyttää aikansa fiksummin ja paremmassa seurassa
Jep. Lähtee nyt viikoksi katseleen kun kaveri lukee kirjoja ja kiskoo alkoholittomia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja J kyllästyi jo varmaan kuoliaaksi Kyrpoksella, käyttää aikansa fiksummin ja paremmassa seurassa
Niin siis mä oon annaliisa, mutta oma veikkaus puppaan on just että se on hauska vastalause vauvan silloisille persuiluille (sen hölmölle siivelle) ja pakkoruotsivihalle. Oon itekkin heitelly sinne joskus fanfaarimerkkejä ja ruotsia aina kun käyn. Käsittämätöntä, miten puppa ärsyttää joitakinAi mikä tämä
Mä en ole nähnyt Puppa-viestejä tältä aamulta. En ole käynytkään vielä vauva.fi. Kuitenkin uudestaan totean, että minä se en ole. Mä nukuin tänään pidempään, heräsin vasta 6.10.Tämä
Juuri näin. Ollu varmaan, että mitä hvettiä.Jep. Lähtee nyt viikoksi katseleen kun kaveri lukee kirjoja ja kiskoo alkoholittomia.![]()
Miksi ärsyttäisi, lähinnä huvittaa.Niin siis mä oon annaliisa, mutta oma veikkaus puppaan on just että se on hauska vastalause vauvan silloisille persuiluille (sen hölmölle siivelle) ja pakkoruotsivihalle. Oon itekkin heitelly sinne joskus fanfaarimerkkejä ja ruotsia aina kun käyn. Käsittämätöntä, miten puppa ärsyttää joitakin
Ne kuuli, että täältä löytyy kaltaisiaanIhanaa, saatiin vihdoin palstahullut tänne meidän omien hullujen jatkoksi.
Ei ole kukaan mitään tälläistä luullutkaan, pysy poissa, jos et tänne edes kuulu.Mä en ole nähnyt Puppa-viestejä tältä aamulta. En ole käynytkään vielä vauva.fi. Kuitenkin uudestaan totean, että minä se en ole. Mä nukuin tänään pidempään, heräsin vasta 6.10.
Mä en liity mlln tavalla Puppa-ketjuihin. Uskokaa nyt. Ihan oikeasti. Tämä on kiusallista.
Mä en ole lainkaan kiinnostunut
mstn juoruilusta tai kenenkään
yksityisasioista. Mulla on täysin
muuntyyliset kiinnostuksen kohteet. Olenhan jo 40+ keski-ikäinen nainen, en mkn pissaliisa [freesistä fitistä & 'tyttömäisestä' olemuksestani huolimatta].
Älkää levitelkö perättömiä syytöksiä tai juoruilko päästänne
vedettyjä hypoteeseja. Kiitos.
Kaikki on tänne tervetulleita, kaikille tilaa riittääEi ole kukaan mitään tälläistä luullutkaan, pysy poissa, jos et tänne edes kuulu.
Huomenta mammat, mistä tänään tapeltais?
En halua mammaa housuihini!Mamma sulla on housuissasi.
Pyh, viihtyivät lemmenlomallaan hyvin ja Bojan tuli vielä Suomeenkin.Jep. Lähtee nyt viikoksi katseleen kun kaveri lukee kirjoja ja kiskoo alkoholittomia.![]()
Höpö höpöKaikki on tänne tervetulleita, kaikille tilaa riittää
En halua mammaa housuihini!
On ollut ennen SFB:tä jo paljon enemmän kuuntelijoita Suomessa kuin Joksuilla, joten mikä nyt lasketaan erityisen suosituksi.Ei Hooja ole erityisen suosittu Suomessa, nyt tuli keikalle lähinnä väkeä K:n näkemiseen.
Ihanaa, saatiin vihdoin palstahullut tänne meidän omien hullujen jatkoksi.
Pyh, viihtyivät lemmenlomallaan hyvin ja Bojan tuli vielä Suomeenkin.
Pyh, viihtyivät lemmenlomallaan hyvin ja Bojan tuli vielä Suomeenkin.
K sitten valehteli loman jälkeen, että meni oikein hyvin ja olisi viihtynyt vielä toisenkin viikon, mutta työt kutsui?Jep. Lähtee nyt viikoksi katseleen kun kaveri lukee kirjoja ja kiskoo alkoholittomia.![]()
Parempi näin. Homoleikit jääneet taakse.Tumpussa ikävöidään Kn kuumisteluja lavalla ja muistellaan että viimeisin on ollut viime kesänä Johanneksen kanssa tämä on ihan totta, nyt Kärppä ryhdistäydy! Eilenkin ois ollut 2 kuumista siinä smoochailtavana mutta ei.
Se ei jaksa kun ei päässy latautuu pipikseen ja on vähän down. Iltaisin käpertyy vaan pelipaitaansa. Ens tammikuun jälkeen taas smoochailuvirtaa riittääTumpussa ikävöidään Kn kuumisteluja lavalla ja muistellaan että viimeisin on ollut viime kesänä Johanneksen kanssa tämä on ihan totta, nyt Kärppä ryhdistäydy! Eilenkin ois ollut 2 kuumista siinä smoochailtavana mutta ei.