K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ole nähnyt Puppa-viestejä tältä aamulta. En ole käynytkään vielä vauva.fi. Kuitenkin uudestaan totean, että minä se en ole. Mä nukuin tänään pidempään, heräsin vasta 6.10.

Mä en liity mlln tavalla Puppa-ketjuihin. Uskokaa nyt. Ihan oikeasti. Tämä on kiusallista.

Mä en ole lainkaan kiinnostunut
mstn juoruilusta tai kenenkään
yksityisasioista. Mulla on täysin
muuntyyliset kiinnostuksen kohteet. Olenhan jo 40+ keski-ikäinen nainen, en mkn pissaliisa [freesistä fitistä & 'tyttömäisestä' olemuksestani huolimatta].

Älkää levitelkö perättömiä syytöksiä tai juoruilko päästänne
vedettyjä hypoteeseja. Kiitos.

👋

vierailija
Mä en ole nähnyt Puppa-viestejä tältä aamulta. En ole käynytkään vielä vauva.fi. Kuitenkin uudestaan totean, että minä se en ole. Mä nukuin tänään pidempään, heräsin vasta 6.10.

Mä en liity mlln tavalla Puppa-ketjuihin. Uskokaa nyt. Ihan oikeasti. Tämä on kiusallista.

Mä en ole lainkaan kiinnostunut
mstn juoruilusta tai kenenkään
yksityisasioista. Mulla on täysin
muuntyyliset kiinnostuksen kohteet. Olenhan jo 40+ keski-ikäinen nainen, en mkn pissaliisa [freesistä fitistä & 'tyttömäisestä' olemuksestani huolimatta].

Älkää levitelkö perättömiä syytöksiä tai juoruilko päästänne
vedettyjä hypoteeseja. Kiitos.
Ei ole kukaan mitään tälläistä luullutkaan, pysy poissa, jos et tänne edes kuulu.

vierailija
Kun P ja K näkevät toisensa ja P halaa K:ta, K:n silmissä välkkyvät tähdet ja joulu, vappu ja juhannus yhtä aikaa.

Tärkeimmät kuulumiset kerrotaan lähekkäin P:n tiukassa käsivarsiotteessa, sitten täydellinen uuvahdus tulee kaiken menon ja melskeen jälkeen ja K sulkee hetkeksi pitkät tuuheat ripsensä, suojassa kaikelta pahalta.. vasten turvallista rintakehää isojen kourien alla. P silittää K:n uneen.

Jotain liikahtaa P:n sisällä - jotain, jota ei osaa pukea sanoiksi.

P nuuhkaisee hellästi K:n hiuksia, huokaisee syvään ja kietoo käsivartensa tiukemmin tämän ympärille.

vierailija
Tumpussa ikävöidään Kn kuumisteluja lavalla ja muistellaan että viimeisin on ollut viime kesänä Johanneksen kanssa 😩😩😩 tämä on ihan totta, nyt Kärppä ryhdistäydy! Eilenkin ois ollut 2 kuumista siinä smoochailtavana mutta ei.

Yhteistyössä