K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ole nähnyt Puppa-viestejä tältä aamulta. En ole käynytkään vielä vauva.fi. Kuitenkin uudestaan totean, että minä se en ole. Mä nukuin tänään pidempään, heräsin vasta 6.10.

Mä en liity mlln tavalla Puppa-ketjuihin. Uskokaa nyt. Ihan oikeasti. Tämä on kiusallista.

Mä en ole lainkaan kiinnostunut
mstn juoruilusta tai kenenkään
yksityisasioista. Mulla on täysin
muuntyyliset kiinnostuksen kohteet. Olenhan jo 40+ keski-ikäinen nainen, en mkn pissaliisa [freesistä fitistä & 'tyttömäisestä' olemuksestani huolimatta].

Älkää levitelkö perättömiä syytöksiä tai juoruilko päästänne
vedettyjä hypoteeseja. Kiitos.

👋

vierailija
Niin siis mä oon annaliisa, mutta oma veikkaus puppaan on just että se on hauska vastalause vauvan silloisille persuiluille (sen hölmölle siivelle) ja pakkoruotsivihalle. Oon itekkin heitelly sinne joskus fanfaarimerkkejä ja ruotsia aina kun käyn. Käsittämätöntä, miten puppa ärsyttää joitakin
Miksi ärsyttäisi, lähinnä huvittaa.

vierailija
Mä en ole nähnyt Puppa-viestejä tältä aamulta. En ole käynytkään vielä vauva.fi. Kuitenkin uudestaan totean, että minä se en ole. Mä nukuin tänään pidempään, heräsin vasta 6.10.

Mä en liity mlln tavalla Puppa-ketjuihin. Uskokaa nyt. Ihan oikeasti. Tämä on kiusallista.

Mä en ole lainkaan kiinnostunut
mstn juoruilusta tai kenenkään
yksityisasioista. Mulla on täysin
muuntyyliset kiinnostuksen kohteet. Olenhan jo 40+ keski-ikäinen nainen, en mkn pissaliisa [freesistä fitistä & 'tyttömäisestä' olemuksestani huolimatta].

Älkää levitelkö perättömiä syytöksiä tai juoruilko päästänne
vedettyjä hypoteeseja. Kiitos.
Ei ole kukaan mitään tälläistä luullutkaan, pysy poissa, jos et tänne edes kuulu.

vierailija
Kun P ja K näkevät toisensa ja P halaa K:ta, K:n silmissä välkkyvät tähdet ja joulu, vappu ja juhannus yhtä aikaa.

Tärkeimmät kuulumiset kerrotaan lähekkäin P:n tiukassa käsivarsiotteessa, sitten täydellinen uuvahdus tulee kaiken menon ja melskeen jälkeen ja K sulkee hetkeksi pitkät tuuheat ripsensä, suojassa kaikelta pahalta.. vasten turvallista rintakehää isojen kourien alla. P silittää K:n uneen.

Jotain liikahtaa P:n sisällä - jotain, jota ei osaa pukea sanoiksi.

P nuuhkaisee hellästi K:n hiuksia, huokaisee syvään ja kietoo käsivartensa tiukemmin tämän ympärille.

vierailija
Tumpussa ikävöidään Kn kuumisteluja lavalla ja muistellaan että viimeisin on ollut viime kesänä Johanneksen kanssa 😩😩😩 tämä on ihan totta, nyt Kärppä ryhdistäydy! Eilenkin ois ollut 2 kuumista siinä smoochailtavana mutta ei.

Yhteistyössä