vierailija
Onhan. Lämmin ja kodikas.Trollolllooll
Onhan. Lämmin ja kodikas.Trollolllooll
Mua jaksaa hämmästyttää täällä se, miten kujalla osa porukasta on. Sulle se suursuosio tarkoittaa varmaan sitä, että saa myytyä niitä vinyylevyjä tuhat kappaletta.Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.
Tulihan se tuttu peukku sieltä taas salamana
Miekin rakastan.Bojanin uudella poikkiksella on kiva ääni.
Jossain Strasbourgissa!Höpöhöpö-ratifiointi pitää patentoida!
Lyödäänhän siihen Höpöhöpö-sertifikaatti kylkeen?Jossain Strasbourgissa!
Leima pyllykkään.Lyödäänhän siihen Höpöhöpö-sertifikaatti kylkeen?
Nå jaa. Viraalisuosio on ihan eri kuin sitoutuneet fanit. Enemmän kyllä uskon siihen, että Erika saa viisujen kautta faneja Euroopasta, jotka kiinnostuu hänestä artistina kuin että samalla lailla kävisi Kajlle. Viisuhuuma kestää aikansa ja varmasti he saavat kestoyleisön Ruotsista, mikä alkujaan olikin heidän tavoitteensa. Aikahan tämän näyttää. Edelleenkin näitä kahta on ihan järjetöntä vertailla artisteina ja artistiudessa.Erikalla pyyhkii jo hyvin Suomessa, keikkaa ja faneja riittää. En kuitenkaan usko että hän tulee saavuttamaan suomen rajojen ulkopuolella kummoistakaan suosiota, KAJ taas on jo saavuttanut sitä.
Missä näkee tän srasin kuvan? Ig?Ei ole poikaystävä, tolla on naisystävä tietääkseni Strasilla.
TissitMissä näkee tän srasin kuvan? Ig?
On. Just sopiva Boitsulle. Voivat hukuttautua toistensa tukkiin ja etsiä hellästi täitäOnks stras tuo gigantix ig:ssä? Takatukka-heppu?
JuuOnks stras tuo gigantix ig:ssä? Takatukka-heppu?
Se justOnks stras tuo gigantix ig:ssä? Takatukka-heppu?
En mä edes ole verrannut heitä artistin uran suhteen, itse sä olet sitä tehnyt ja olettanut, että muutkin tekevät niin. Noh tämä on komposti, ihan turha edes kuvitella, että joku oikeasti perehtyisi toisen kommentoijan mielipiteisiin ja vastaisi niihin jotakin järkevää. Sulla on vaan pakkomielle siitä, ettei KAJ saisi menestyä. Se tuntuu olevan sulta jotenkin pois, jos niin käy.Nå jaa. Viraalisuosio on ihan eri kuin sitoutuneet fanit. Enemmän kyllä uskon siihen, että Erika saa viisujen kautta faneja Euroopasta, jotka kiinnostuu hänestä artistina kuin että samalla lailla kävisi Kajlle. Viisuhuuma kestää aikansa ja varmasti he saavat kestoyleisön Ruotsista, mikä alkujaan olikin heidän tavoitteensa. Aikahan tämän näyttää. Edelleenkin näitä kahta on ihan järjetöntä vertailla artisteina ja artistiudessa.
Vetele niin kauan kunnes pää irtoaa.Mä sain tatin, mitä tehdä siitä?
Makkarapoika huomenna Suomessa
Miks multa pää irtoais, jos syön tatin?Vetele niin kauan kunnes pää irtoaa.
Vetele sitä tattia pönttökustaaMiks multa pää irtoais, jos syön tatin?
K:lla on tiukat ehdot, muuri tulee myös.Mitä jos se K menee sittenkin Selviytyjiin?
Typeriä ohjelmia. Eilä se sinne pääse J-pussiruokavalionsa tähdenMitä jos se K menee sittenkin Selviytyjiin?
Jos ne lähteekin yhdessä amzing raceen!K:lla on tiukat ehdot, muuri tulee myös.