vierailija
Eihän oo. B on hänen poikkis.Ei ole poikaystävä, tolla on naisystävä tietääkseni Strasilla.
Eihän oo. B on hänen poikkis.Ei ole poikaystävä, tolla on naisystävä tietääkseni Strasilla.
Mistäs tiedät?Täällä on useampi höpöhöpöttäjä. Ei tainnu olla se sun ennustaja höpö tällä kertaa.
Tätä pitää juhlistääNo mutta hyvä, nyt kun sille pikku Piimylille on löytynyt uusi poikkis, niin Kärtsykkä VAPAA! Piimätön ja vapaa!
He ovat huumoriryhmä. Eivät ole ammattimuusikoita ja laulajia vaikka Jakob laulaakin paremmin kuin Erika.Ai että musiikkiartistina ei tarvitse musiikkia? Erika on ainakin artisti, joten älä sitten ala vertailemaan musa-alalla ainakaan.
Oot sanonu ainaki kolmesti lyhyen ajan sisään mietipä sitäMietipä sitä
Strassaako se Sohvatyynyn pyllykän?Bojan ja Stras yhteen sopii, huomenna viedään pussauskoppiin.
Mulle myös. Je suis Bojan et Stras.Tätä pitää juhlistää
Siitä että olen höpöhöpöttänyt joihinkin juttuihin, mutta läheskään kaikki ei ole minun. Kuinkas moni muu paikallaolija ilmoittautuu höpöhöpttäjäksi?Mistäs tiedät?
Kyllä! Otetaan sille!Tätä pitää juhlistää
Höpö höpöSiitä että olen höpöhöpöttänyt joihinkin juttuihin, mutta läheskään kaikki ei ole minun. Kuinkas moni muu paikallaolija ilmoittautuu höpöhöpttäjäksi?
Olet kateellinen siitä, kun Bojan & Stras ovat kaunis ja onnellinen pari. Puhut rumia, koska et pysty näkemään kauneutta.Oot sanonu ainaki kolmesti lyhyen ajan sisään mietipä sitä
Strassaako se Sohvatyynyn pyllykän?
Kas kun tunnustit. Itse ainakin puhuin kestävästä suosiosta musiikkialalla ja siitä, mitä tuolta viisuista ollaan hakemassa. Enkä nyt olis välttämättä samaa mieltä siitä, että olisi parempi laulaja kuin Erika.He ovat huumoriryhmä. Eivät ole ammattimuusikoita ja laulajia vaikka Jakob laulaakin paremmin kuin Erika.
Omaa tyhmyyttä onkin etsiä kirjoittajia niin.Siitä että olen höpöhöpöttänyt joihinkin juttuihin, mutta läheskään kaikki ei ole minun. Kuinkas moni muu paikallaolija ilmoittautuu höpöhöpttäjäksi?
Höpö höpö.Kas kun tunnustit. Itse ainakin puhuin kestävästä suosiosta musiikkialalla ja siitä, mitä tuolta viisuista ollaan hakemassa. Enkä nyt olis välttämättä samaa mieltä siitä, että olisi parempi laulaja kuin Erika.
Erikalla pyyhkii jo hyvin Suomessa, keikkaa ja faneja riittää. En kuitenkaan usko että hän tulee saavuttamaan suomen rajojen ulkopuolella kummoistakaan suosiota, KAJ taas on jo saavuttanut sitä.Kas kun tunnustit. Itse ainakin puhuin kestävästä suosiosta musiikkialalla ja siitä, mitä tuolta viisuista ollaan hakemassa. Enkä nyt olis välttämättä samaa mieltä siitä, että olisi parempi laulaja kuin Erika.
Ai millä tavalla muka, ei kyllä ole?Erikalla pyyhkii jo hyvin Suomessa, keikkaa ja faneja riittää. En kuitenkaan usko että hän tulee saavuttamaan suomen rajojen ulkopuolella kummoistakaan suosiota, KAJ taas on jo saavuttanut sitä.
Höpö höpö.Ai millä tavalla muka, ei kyllä ole?
Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.Höpö höpö.
Nyt on pakko vastata tähän itsekin että höpö höpö.Ai millä tavalla muka, ei kyllä ole?
TrollollloollBojanin uudella poikkiksella on kiva ääni.
Höpö höpö.Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.
Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.