Kilttilään tulee kyllä muutoksia työssäkäyntiin kun aletaan hommaamaan lapsia

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ajatelkaa nyt. Vaimolla on ollut lähipäivä Turussa ja minä olen ollut Helsingissä. Lähdettiin kotoa hiukan yli neljältä ja ollaan takaisin, mitä, kahdeksan-puoli yhdeksän maissa illalla. Sitten välttämättömät eläintenhoidot, suihkuun ja nukkumaan. Ei näin voi tehdä jos on kouluikäisiä lapsia.
Onko se jokapäiväistä? Kuulostaa hankalalta silloin kyllä. Pari kertaa viikossa eri asia? Voit ottaa selvää, onko teillä päin vuoropäiväkoteja, eri kunnissa järjestetään hieman eri tavoin.
Ja miettikää niitä kouluaikoja sitten myöhemmin.

Pahoitteluni keskenmenosta.

Fm

vierailija
Ajatelkaa nyt. Vaimolla on ollut lähipäivä Turussa ja minä olen ollut Helsingissä. Lähdettiin kotoa hiukan yli neljältä ja ollaan takaisin, mitä, kahdeksan-puoli yhdeksän maissa illalla. Sitten välttämättömät eläintenhoidot, suihkuun ja nukkumaan. Ei näin voi tehdä jos on kouluikäisiä lapsia.
Tuo voi olla ajankohtaista vasta 8-10 vuoden kuluttua.

Ja sinä nyt jo iniset asiasta?

vierailija
Onko se jokapäiväistä? Kuulostaa hankalalta silloin kyllä. Pari kertaa viikossa eri asia? Voit ottaa selvää, onko teillä päin vuoropäiväkoteja, eri kunnissa järjestetään hieman eri tavoin.
Ja miettikää niitä kouluaikoja sitten myöhemmin.

Pahoitteluni keskenmenosta.

Fm
Jokapäiväinen tällainen työmatka tietäisi burnoutua jossain vaiheessa vaikka asuttaisi huolettomasti taloyhtiössä. Ei, lähipäivät on Turussa 1-2 kertaa viikossa nykyään maanantaisin ja perjantaisin ja Helsinkiin joudun yleensä kerran kuussa. Päiväkotikuvioita en osaa sanoa. Eläimiä vähennetään kyllä jossain vaiheessa. Nytkin on tarkoitus kasvattaa mahdollisimman paljon lampaita lähinnä taljoiksi. Au pair olisi vaihtoehto mutta epäilen ettei kukaan halua tällaiseen paikkaan.

Yhteistyössä