V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot sanonu ainaki kolmesti lyhyen ajan sisään mietipä sitäMietipä sitä
Strassaako se Sohvatyynyn pyllykän?Bojan ja Stras yhteen sopii, huomenna viedään pussauskoppiin.
Tätä pitää juhlistää
Mistäs tiedät?
Höpö höpöSiitä että olen höpöhöpöttänyt joihinkin juttuihin, mutta läheskään kaikki ei ole minun. Kuinkas moni muu paikallaolija ilmoittautuu höpöhöpttäjäksi?
Oot sanonu ainaki kolmesti lyhyen ajan sisään mietipä sitä
Strassaako se Sohvatyynyn pyllykän?
He ovat huumoriryhmä. Eivät ole ammattimuusikoita ja laulajia vaikka Jakob laulaakin paremmin kuin Erika.
Omaa tyhmyyttä onkin etsiä kirjoittajia niin.Siitä että olen höpöhöpöttänyt joihinkin juttuihin, mutta läheskään kaikki ei ole minun. Kuinkas moni muu paikallaolija ilmoittautuu höpöhöpttäjäksi?
Höpö höpö.Kas kun tunnustit. Itse ainakin puhuin kestävästä suosiosta musiikkialalla ja siitä, mitä tuolta viisuista ollaan hakemassa. Enkä nyt olis välttämättä samaa mieltä siitä, että olisi parempi laulaja kuin Erika.
Kas kun tunnustit. Itse ainakin puhuin kestävästä suosiosta musiikkialalla ja siitä, mitä tuolta viisuista ollaan hakemassa. Enkä nyt olis välttämättä samaa mieltä siitä, että olisi parempi laulaja kuin Erika.
Ai millä tavalla muka, ei kyllä ole?Erikalla pyyhkii jo hyvin Suomessa, keikkaa ja faneja riittää. En kuitenkaan usko että hän tulee saavuttamaan suomen rajojen ulkopuolella kummoistakaan suosiota, KAJ taas on jo saavuttanut sitä.
Höpö höpö.Ai millä tavalla muka, ei kyllä ole?
Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.Höpö höpö.
Ai millä tavalla muka, ei kyllä ole?
TrollollloollBojanin uudella poikkiksella on kiva ääni.
Höpö höpö.Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.
Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.
Onhan. Lämmin ja kodikas.Trollolllooll
Ruotsi, Suomi ja Viro, ei ole mikään suursuosio, se mitataan vasta finaalissa.
Tulihan se tuttu peukku sieltä taas salamana
Bojanin uudella poikkiksella on kiva ääni.