V
vierailija
Vieras
Ai niin joo, sillä oli fawn-syndroomaJere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai niin joo, sillä oli fawn-syndroomaJere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Alessanran Karaoke tour baari ei ollu kaukana, joten aika outoa ois ollu olla tapaamattakin. Vaikka ois ollu Loreen kysymyksessäMutta silti kerkesivät kaiken kiireen keskellä tapaamaan.
Näin onJere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Sun mielestä siis Jere ei oikeasti tykkää Alessandrasta? Anna mä arvaan, sinä et pidä hänestä?Jere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Niin juuri.Alessanran Karaoke tour baari ei ollu kaukana, joten aika outoa ois ollu olla tapaamattakin. Vaikka ois ollu Loreen kysymyksessä
P sanoi Jerestä. "Hän on tommonen.... avoin."
Kyse oli luonteesta.Avoin isoille miehille.
Kyse oli luonteesta.
No vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.Sun mielestä siis Jere ei oikeasti tykkää Alessandrasta? Anna mä arvaan, sinä et pidä hänestä?
Kyse oli luonteesta.
No vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.
No vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.
Voisit pitää sen tiedon täysin itselläsikin.Mulle ei ollut kyse luonteesta.
Niin avoin, ettei P:kään pystynyt torjumaanP sanoi Jerestä. "Hän on tommonen.... avoin."
Niin? Sinä tässä ajattelit itse jotain muuta.![]()
Todella tekopirteä ja mikä se synttärilahjajuttu olikaan, unohtunutNo vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.
Voisit pitää sen tiedon täysin itselläsikin.
Dildo tai jokin muu seksilelu, en enää muista tarkalleen, onneksi, Jere ei varmaan niin läheinen ole, että on sopivaa antaa.Todella tekopirteä ja mikä se synttärilahjajuttu olikaan, unohtunut
Hälytys! Mistä tämä klippi on alunperin? Kärtsä boxereissa
Norjalaispipo ja A&K -tontut.Todella tekopirteä ja mikä se synttärilahjajuttu olikaan, unohtunut
Missäköhän vaiheessa K solahti P:n hanskojen läpi ja kuinka...Niin avoin, ettei P:kään pystynyt torjumaan
Ei ole sopivaa antaa?Dildo tai jokin muu seksilelu, en enää muista tarkalleen, onneksi, Jere ei varmaan niin läheinen ole, että on sopivaa antaa.