vierailija
Jere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.Kärtsää se ei haittaa. Muutenkin stoorit on vain murto-osa heidän yhdessä olostaan.
Jere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.Kärtsää se ei haittaa. Muutenkin stoorit on vain murto-osa heidän yhdessä olostaan.
Pienet kauniit kädet isojen miesten vartaloillaSe ei olekaan rivoa. Se on luontevaa Pikku-Kärtsää. Isojen miesten koskettelu
Voi luoja, sähän sen tiedätkin. Ottaako noin koville, että Jere tapas jotain muuta kuin Bojania.Jere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Ai niin joo, sillä oli fawn-syndroomaJere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Alessanran Karaoke tour baari ei ollu kaukana, joten aika outoa ois ollu olla tapaamattakin. Vaikka ois ollu Loreen kysymyksessäMutta silti kerkesivät kaiken kiireen keskellä tapaamaan.
Näin onJere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Sun mielestä siis Jere ei oikeasti tykkää Alessandrasta? Anna mä arvaan, sinä et pidä hänestä?Jere esittää kaikille mukavaa, vaikkei tykkäisikään.
Niin juuri.Alessanran Karaoke tour baari ei ollu kaukana, joten aika outoa ois ollu olla tapaamattakin. Vaikka ois ollu Loreen kysymyksessä
Avoin isoille miehille.P sanoi Jerestä. "Hän on tommonen.... avoin."
Kyse oli luonteesta.Avoin isoille miehille.
Mulle ei ollut kyse luonteesta.Kyse oli luonteesta.
No vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.Sun mielestä siis Jere ei oikeasti tykkää Alessandrasta? Anna mä arvaan, sinä et pidä hänestä?
Niin? Sinä tässä ajattelit itse jotain muuta.Kyse oli luonteesta.
Kaikki mistä et pidä on vain Käärijän roolia ja kaikki mistä pidät ei ole sitä Käärijän roolia.No vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.
Paras lahjaNo vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.
Voisit pitää sen tiedon täysin itselläsikin.Mulle ei ollut kyse luonteesta.
Niin avoin, ettei P:kään pystynyt torjumaanP sanoi Jerestä. "Hän on tommonen.... avoin."
Aivan. Itse kyllä alkuperäisenä kirjoittajana ajattelin ihan vain luonnettaNiin? Sinä tässä ajattelit itse jotain muuta.![]()
Todella tekopirteä ja mikä se synttärilahjajuttu olikaan, unohtunutNo vaikea sanoa, mutta aina voi mukana olla myös roolia. En ole itse muodostanut oikein mitään kuvaa, vähän tekopirteä ehkä ja se Jeren synttärilahja oli mauton.
Uuh, sun sisällä taitaa asua aika Kinky täti, mut et vaan osaa päästä sitä ulos. Ankara kasvatus?Voisit pitää sen tiedon täysin itselläsikin.
Dildo tai jokin muu seksilelu, en enää muista tarkalleen, onneksi, Jere ei varmaan niin läheinen ole, että on sopivaa antaa.Todella tekopirteä ja mikä se synttärilahjajuttu olikaan, unohtunut