vierailija
Olisin, jos tietäisi, miten sinne pääsee🥹Onko joku täältä nyt oikeasti pokedex-Discordissa?
Olisin, jos tietäisi, miten sinne pääsee🥹Onko joku täältä nyt oikeasti pokedex-Discordissa?
OlenOnko joku täältä nyt oikeasti pokedex-Discordissa?
Sama. Tosin aion pysyä myös täällä.....Olisin, jos tietäisi, miten sinne pääsee🥹
No et ole. Ei sitä edes oleOlen
Miten liityit sinne?Olen
Sinne pääsee vain koiraeläimetOnko joku täältä nyt oikeasti pokedex-Discordissa?
Syö kookosrasvaa 500g.Hirvee ummetus ja pitäs lähtee töihin.
Olen näätä. Pääsenkö? T.MånsSinne pääsee vain koiraeläimet
No mikäs ongelma se noin päin on.Hirvee ummetus ja pitäs lähtee töihin.
Kannattaisiko sun nyt vaan siirtyä tästä eteenpäin, vai onko sulla jokin fiksaatio marisätkiin?Toi Jan vaan on ja pysyy mulle miehenä, joka jättää mustia perskarvakiehkuroita alas jätetylle vessanrenkaalle, kun ei enää muista nostaa ylös marisätkien pehmentämien hoksottimien vuoksi
Vain bnäädät pääsee.Olen näätä. Pääsenkö? T.Måns
Se on niin v_tun seksikäs ettei haittaa vaikka p_askoisi pöntön täyteen hämeenlinnalaisia mummoja.Toi Jan vaan on ja pysyy mulle miehenä, joka jättää mustia perskarvakiehkuroita alas jätetylle vessanrenkaalle, kun ei enää muista nostaa ylös marisätkien pehmentämien hoksottimien vuoksi
Mä ihmettelen vähän tätä sun vessanpönttöfiksaatiota.Toi Jan vaan on ja pysyy mulle miehenä, joka jättää mustia perskarvakiehkuroita alas jätetylle vessanrenkaalle, kun ei enää muista nostaa ylös marisätkien pehmentämien hoksottimien vuoksi
KutsullaMiten liityit sinne?
No shit miten sen kutsun saaKutsulla
Olemalla kiltistiNo shit miten sen kutsun saa
Sekö kalvakka karvahuuramo?Se on niin v_tun seksikäs ettei haittaa vaikka p_askoisi pöntön täyteen hämeenlinnalaisia mummoja.
Olemalla oikeaan asiaan vihkiytynyt.No shit miten sen kutsun saa
Raudanpuute varmaan jäbällä. Tuskin nousee edes 45 asteen kulmaanSekö kalvakka karvahuuramo?
Mä voin nähdä Krisin hieromassa kauppaa Bojanista. Se hoitelee raha-asiat samalla kun Jan hoitelee Bojanin, ihan vaan mainostusmielessä. Kroatian sedät vakuuttuu nopeasti.Ahaa eli ne Let3:n äijät oli ihan ostosreissulla kun boitsun kyytiin nappasivat
Ei niitä ole kun koko serveriä ei ole.No shit miten sen kutsun saa
Miksi ei kehtaisi? Mä en ymmärrä siellä ollaan kuitenkin pseudonyymisti.ei siellä Discordissa kukaan kehtaa kunnolla kuumistella päivää kauempaa. Ei maksa vaivaa