Mä voin nähdä Krisin hieromassa kauppaa Bojanista. Se hoitelee raha-asiat samalla kun Jan hoitelee Bojanin, ihan vaan mainostusmielessä. Kroatian sedät vakuuttuu nopeasti.
Kiellätkö sä mielessäsi kaiken olemassaolon, joka ei sua miellytäEi niitä ole kun koko serveriä ei ole.
Näin juuri. Jostain vaan kun saisi linkin, jos ja kun sellainen on. Eli siis mitään hyötyä ei taida nyt olla siitä, että kuuluu kv Käärijä -discordiin.Miksi ei kehtaisi? Mä en ymmärrä siellä ollaan kuitenkin pseudonyymisti.
No annapa sitten linkki sinne serverille.Kiellätkö sä mielessäsi kaiken olemassaolon, joka ei sua miellytä
Tsot tsot tsot. Ei kannata pilkata mun tulevaa subia.Raudanpuute varmaan jäbällä. Tuskin nousee edes 45 asteen kulmaan
Ei sua sinne haluta.No annapa sitten linkki sinne serverille.
Oli huurunen biisi, mutta pääsis soittolistalleMä haluan pekoni aura sieni -biisin heti ja NYT!!!!!
Käy laittamassa kommentti sinne Joost lankaanNäin juuri. Jostain vaan kun saisi linkin, jos ja kun sellainen on. Eli siis mitään hyötyä ei taida nyt olla siitä, että kuuluu kv Käärijä -discordiin.
On se perustettu jo, just parhaillaan hyvät Peksi muistelut menossaOnko ongelma nyt siis se ettei sitä serveriä saa pystytettyä? Voin sellaisen tehdä jos sinne on menijöitä, mutta olen vain hyvin satunnainen K-kuumistelija, joten luovutan paikan ylläpidon mieluusti jollekin muulle pian perustamisen jälkeen.
Ja siellä on vaan joku sisäpiiri eikä muita oteta mukaan?On se perustettu jo, just parhaillaan hyvät Peksi muistelut menossa
Otetaan kun keksitään miten, harkinnan mukaan tietenkinJa siellä on vaan joku sisäpiiri eikä muita oteta mukaan?
Paljonko teitä siellä on?Otetaan kun keksitään miten, harkinnan mukaan tietenkin
Eli Koiraeläin haluaa siellä pitää valtaa hyppysissään, okei.Otetaan kun keksitään miten, harkinnan mukaan tietenkin
Mä olen hihitellyt niille mies ei voi olla silloin mies, jos hän ei shippaa BoJereä. En tahdo loukata miehiä, mut tässä on jotain erityisen kornia.Kiellätkö sä mielessäsi kaiken olemassaolon, joka ei sua miellytä
Tää nyt joku trollausEi voi laittaa kutsuja yleiseen jakoon, heti alkoi nillitys täällä
Ai mikä tahansa kommentti vai jokin tietty sanamuoto?Käy laittamassa kommentti sinne Joost lankaan
Joo en tajua miksei sitä linkkiä voi nyt vain laittaa tänne. Helppohan se on potkia pihalle jos ei sovi keskusteluun.Tää nyt joku trollaus
Saat ihan itse päättääAi mikä tahansa kommentti vai jokin tietty sanamuoto?
Joo ihme salaseura. Ihan kuin ketään shipparia kiinnostais.Joo en tajua miksei sitä linkkiä voi nyt vain laittaa tänne. Helppohan se on potkia pihalle jos ei sovi keskusteluun.
Jan on hauska myös, heittää hyvää läppää.Kannattaisiko sun nyt vaan siirtyä tästä eteenpäin, vai onko sulla jokin fiksaatio marisätkiin? Janista en olisi huolissani, tuskin matematiikan kandidaatiksi ilman teräviä hoksottimia valmistutaan.