V
vierailija
Vieras
Eli siellä Käärijä Discordissa (se jossa 2264 jäs) mä oon vanhastaan. Pitääkö mun siis laittaa joku emoji johonkin (sry oon kujalla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saikohan ne ryhmäalennusta?Ahaa eli ne Let3:n äijät oli ihan ostosreissulla kun boitsun kyytiin nappasivat
Se vinkuminen oli kyllä aikaJanista en oo varma mutta Nacen edessä se kyllä vinkui just siihen malliin että halusikin johonkin tappiin istumaan
No eihän itke?Ja yksi koiraeläin itkee BK-serverillä siitä kuinka komposti häntä julmasti kohtelee mutta täällä se vaan keskustelee ja on serveriäkin perustamassa kompostin väen kanssa.
Irstas Gay
Mikä koiraeläin??No eihän itke?
Se vinkuminen oli kyllä aikaOnkohan se aina tollanen? Vai yrittikö vaan saada nacen mighty d:tä?
En ymmärrä kuka, todella ällöttävää toimintaa ja minä ainakin en tosishippiä tämmöisen keskelle viitsi edes kirjoittaa, enkä vaivautua poistelemaan, täällähän näyttää nyt olevan muita höpöhöpöttelijöitäkin, vaikuttaa aika pahoinvoivien ihmisten jutuilta, vähän kuin ne hiihtolomalaiset. Katsotaan mitä huuteluita ja väärintietämisiä tulee tällä kertaa taas kerran.No ne vissiin ite ainakin tykkää ku ovat pussailleet lavalla ja muutenkin puhuvat toisistaan seksikkäinä jne. Kyllähän sellasesta sit muutkin innostuu.
Janista en oo varma mutta Nacen edessä se kyllä vinkui just siihen malliin että halusikin johonkin tappiin istumaan
Supi varmaankin.Mikä koiraeläin??
Heh, tarkustuskysymyksenä KOIRA
Jan istumassa Nacen tapin päällä ja Bojan Janin. Kerrosleipä mun makuuni.
No ne vissiin ite ainakin tykkää ku ovat pussailleet lavalla ja muutenkin puhuvat toisistaan seksikkäinä jne. Kyllähän sellasesta sit muutkin innostuu.
Lue edellinen sivu.
Ahaa eli ne Let3:n äijät oli ihan ostosreissulla kun boitsun kyytiin nappasivat
www.instagram.com
Sanoi aiemmin, ettå käy täällä tsekkaa myös KP jutut. Toki asiat muuttuu. Mutta kaverilla on hyvä maku!Nyt mä muistan tämän tyypin. Rakastui jossakin vaiheessa Janiin.
No just se kapinen koira.Supi varmaankin.
No just se kapinen koira.
En ymmärrä kuka, todella ällöttävää toimintaa ja minä ainakin en tosishippiä tämmöisen keskelle viitsi edes kirjoittaa, enkä vaivautua poistelemaan, täällähän näyttää nyt olevan muita höpöhöpöttelijöitäkin, vaikuttaa aika pahoinvoivien ihmisten jutuilta, vähän kuin ne hiihtolomalaiset. Katsotaan mitä huuteluita ja väärintietämisiä tulee tällä kertaa taas kerran.
Sanoi aiemmin, ettå käy täällä tsekkaa myös KP jutut. Toki asiat muuttuu. Mutta kaverilla on hyvä maku!