K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse ainakin laittaisin sitä kahviin vaikka ois tuktijoiden parjaamaakin (ja niinhän se nyt olikin! ), aiemmin käytin tosiaan kuohukermaa, ei se ollut mitään trendikästä. Mutta menen maku edellä.
No minä taas en ole huomannut siinä maussakaan mitään erikoista vs. muut vaihtoehdot, itsellä käytössä rasvaton laktoositon maito, mutta mietin kyllä mikä olisi se oikeasti suositeltava vaihtoehto noin ravinto-opillisesti, pystyn kyllä hätätapauksessa juomaan kahvin myös mustana. Lähinnä oman kuntokuurin takia on vaihtunut kaikki tälläiset rasvattomiin ja on ollut apua tosi paljon.

vierailija
*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*

Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.

vierailija
Mä kuumailen täällä. Kaikkein monipuolisinta ja polveilevinta keskustelua. Enkä dissaa edes tosishipparita. Kaikki kun on mahdollista.

Ja syön parasta s
Se tässä kummallista onkin. Jere on vain väline ja välttämätön paha tosihippaajien leikeissä.
Johtuu varmaan siitä, että useimmat tosishipparit tulivat kuvioihin vasta Bojanin myötä. Heillä ei ole Jerpan kuumisteluhistoriaa, kuten aidoilla Annliisoilla. Tästä on vissiin puhuttukin aiemmin.

vierailija
*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*

Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.
Kyllä siellä voi hyvin olla jos pää kestää seurata sivusta shippaamista 😅

Yhteistyössä