vierailija
Eiköhän niitä kiinnosta lähinnä nuorten fanien vastaanotto eikä minkään menopaussimammojen.Bojan on kehunut ja kiitellyt, että heitä on menty kentälle vastaan
Eiköhän niitä kiinnosta lähinnä nuorten fanien vastaanotto eikä minkään menopaussimammojen.Bojan on kehunut ja kiitellyt, että heitä on menty kentälle vastaan
Joo tää valittajakyylä onnistui pilaamaan senkin serverin mutta onneksi on muita!Kaupan päälle saa sinut käyttämään jokaista tykkäystä joten ei kiitos.
No minä taas en ole huomannut siinä maussakaan mitään erikoista vs. muut vaihtoehdot, itsellä käytössä rasvaton laktoositon maito, mutta mietin kyllä mikä olisi se oikeasti suositeltava vaihtoehto noin ravinto-opillisesti, pystyn kyllä hätätapauksessa juomaan kahvin myös mustana. Lähinnä oman kuntokuurin takia on vaihtunut kaikki tälläiset rasvattomiin ja on ollut apua tosi paljon.Itse ainakin laittaisin sitä kahviin vaikka ois tuktijoiden parjaamaakin (ja niinhän se nyt olikin! ), aiemmin käytin tosiaan kuohukermaa, ei se ollut mitään trendikästä. Mutta menen maku edellä.
Mä jäin joskus miettimään, että ovatkohan homomiehet perustaneet oman K serverin?Tiedän kaksi suomenkielistä, mutta niissä kaikki teinejä.
Onpas sinulla alhainen käsitys Bojanista.Eiköhän niitä kiinnosta lähinnä nuorten fanien vastaanotto eikä minkään menopaussimammojen.
Mun mielestä BJ tosishipparit vähättelee JerppaaSe teidän rakkaus ei näy missään eikä välity millään tavoin. Se on pelkkää Bojanin vähättelyä ja aitojen fanien kiusaamista.
No en ensinnäkään kyttää niitä ja toisekseen, aika paljon annat itsestäsi valtaa toisille, jos heidän tykkäyskatsomiset saavat sinut kuoreesi.Kaupan päälle saa sinut käyttämään jokaista tykkäystä joten ei kiitos.
Niinpä…. oikea paras fani itse?Onpas sinulla alhainen käsitys Bojanista.
Just täällä moitittiiin miten hiljainen se sivulanka on, varmaan ei uskalla kukaan kirjoitella vapaasti kun shippaajat kyttää olan takana
Niissä kahdessa, missä olen ollut niin aikalailla, toinen ihan muutama kk sitten perustettu. On niitä varmasti muitakin, joista en tiedä.Jos siellä Suomi-servulla on vaan teinejä niin ei kiitos.
Mitä kyttäämistä?Just täällä moitittiiin miten hiljainen se sivulanka on, varmaan ei uskalla kukaan kirjoitella vapaasti kun shippaajat kyttää olan takana
Tottahan toi on, näkee jo siitä keille B antaa huomiota keikoilla.Onpas sinulla alhainen käsitys Bojanista.
Se tässä kummallista onkin. Jere on vain väline ja välttämätön paha tosihippaajien leikeissä.Mun mielestä BJ tosishipparit vähättelee Jerppaa
Hö. En kuulu k/b discordiin. Tänne se kutsu!Uusi K-Pokedex servu on nyt perustettu, nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta
Joo sama, se serveri ei tunnu sellaiselta, jossa voi kirjoittaa vapaasti ilman shippinäkökulmaa, ei kiitos.Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.
En ole siellä. Voiko kutsun jakaa jossakin muussa discordin servussa tai laittaa linkin tänne?Uusi K-Pokedex servu on nyt perustettu, nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta
Sori, ei voi jakaa julkisesti ettei nämä ankeuttajat pääse mukaan. Mietitään...Hö. En kuulu k/b discordiin. Tänne se kutsu!
Mäkään en ole sielläUusi K-Pokedex servu on nyt perustettu, nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta
Johtuu varmaan siitä, että useimmat tosishipparit tulivat kuvioihin vasta Bojanin myötä. Heillä ei ole Jerpan kuumisteluhistoriaa, kuten aidoilla Annliisoilla. Tästä on vissiin puhuttukin aiemmin.Se tässä kummallista onkin. Jere on vain väline ja välttämätön paha tosihippaajien leikeissä.
Sivuhenkilölangassa saa, muttei tehdä.Joo sama, se serveri ei tunnu sellaiselta, jossa voi kirjoittaa vapaasti ilman shippinäkökulmaa, ei kiitos.
Kyllä siellä voi hyvin olla jos pää kestää seurata sivusta shippaamista*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*
Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.
Enpä ole huomannut antaneen.Tottahan toi on, näkee jo siitä keille B antaa huomiota keikoilla.