V
vierailija
Vieras
Mun mielestä BJ tosishipparit vähättelee JerppaaSe teidän rakkaus ei näy missään eikä välity millään tavoin. Se on pelkkää Bojanin vähättelyä ja aitojen fanien kiusaamista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä BJ tosishipparit vähättelee JerppaaSe teidän rakkaus ei näy missään eikä välity millään tavoin. Se on pelkkää Bojanin vähättelyä ja aitojen fanien kiusaamista.
No en ensinnäkään kyttää niitä ja toisekseen, aika paljon annat itsestäsi valtaa toisille, jos heidän tykkäyskatsomiset saavat sinut kuoreesi.Kaupan päälle saa sinut käyttämään jokaista tykkäystä joten ei kiitos.
Niinpä…. oikea paras fani itse?Onpas sinulla alhainen käsitys Bojanista.
Just täällä moitittiiin miten hiljainen se sivulanka on, varmaan ei uskalla kukaan kirjoitella vapaasti kun shippaajat kyttää olan takana
Niissä kahdessa, missä olen ollut niin aikalailla, toinen ihan muutama kk sitten perustettu. On niitä varmasti muitakin, joista en tiedä.Jos siellä Suomi-servulla on vaan teinejä niin ei kiitos.
Mitä kyttäämistä?Just täällä moitittiiin miten hiljainen se sivulanka on, varmaan ei uskalla kukaan kirjoitella vapaasti kun shippaajat kyttää olan takana
Tottahan toi on, näkee jo siitä keille B antaa huomiota keikoilla.Onpas sinulla alhainen käsitys Bojanista.
Mun mielestä BJ tosishipparit vähättelee Jerppaa
Hö. En kuulu k/b discordiin. Tänne se kutsu!Uusi K-Pokedex servu on nyt perustettu, nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta
Joo sama, se serveri ei tunnu sellaiselta, jossa voi kirjoittaa vapaasti ilman shippinäkökulmaa, ei kiitos.Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.
Uusi K-Pokedex servu on nyt perustettu, nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta
Hö. En kuulu k/b discordiin. Tänne se kutsu!
Mäkään en ole sielläUusi K-Pokedex servu on nyt perustettu, nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta
Se tässä kummallista onkin. Jere on vain väline ja välttämätön paha tosihippaajien leikeissä.
Sivuhenkilölangassa saa, muttei tehdä.Joo sama, se serveri ei tunnu sellaiselta, jossa voi kirjoittaa vapaasti ilman shippinäkökulmaa, ei kiitos.
*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*
Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.
Enpä ole huomannut antaneen.Tottahan toi on, näkee jo siitä keille B antaa huomiota keikoilla.
Mulle ainakin tärkeintä ois päästä sellaiseen paikkaan jossa aito ja ennustaja ei ole lukemassa.
*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*
Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.
Juu no eipä kiinnostele teidän tylsät pelkän K:n paikat, että näin.Sori, ei voi jakaa julkisesti ettei nämä ankeuttajat pääse mukaan. Mietitään...
Sama, muut shippaajat ei haittaa.Mulle ainakin tärkeintä ois päästä sellaiseen paikkaan jossa aito ja ennustaja ei ole lukemassa.