vierailija
Mulle ainakin tärkeintä ois päästä sellaiseen paikkaan jossa aito ja ennustaja ei ole lukemassa.

Mulle ainakin tärkeintä ois päästä sellaiseen paikkaan jossa aito ja ennustaja ei ole lukemassa.
En halua olla samassa paikassa sun kaltaisten ihmisten kanssa. Et edes taida tajuta, kuinka huonosti voit.*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*
Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.
Juu no eipä kiinnostele teidän tylsät pelkän K:n paikat, että näin.Sori, ei voi jakaa julkisesti ettei nämä ankeuttajat pääse mukaan. Mietitään...
Sama, muut shippaajat ei haittaa.Mulle ainakin tärkeintä ois päästä sellaiseen paikkaan jossa aito ja ennustaja ei ole lukemassa.
Ei kannata yleistää tätäkään asiaa.Mun mielestä BJ tosishipparit vähättelee Jerppaa
Koska se tuntuu lähinnä vankilan kuntosalilta. Sua kytätään koko ajan ja vapautta siellä ei ole.Sivuhenkilölangassa saa, muttei tehdä.
Kukaan tuskin haluaa puhua loukkaavasti shippaajista, ainoastaan haluaa paikan jossa yksiselitteisesti ei shipata. Se että sinä otat kaiken henkilökohtaisena loukkauksena ei tarkoita sitä että muut ei pitäisi toista mieltä olevista*Mä en edes ole siellä, koska K/B shippi ei ajatuksena kiinnosta yhtään.*
Siellä ollakseen ei tarvitsekaan. Se vaan, että jos oot e-päsosiaalinen mentaali c a s e, jonka on pakko saada puhua loukkaavasti shippaavista, niin sit olisit siellä varmaan ongelmissa juu.
Tee ihan tänne Plussalle oma lanka aiheelle, mua ei ainakaan kiinnosta, ja painu sinne. Ei tullut luettua esim. Kääriä-ketjuakaan.Mulle ainakin tärkeintä ois päästä sellaiseen paikkaan jossa aito ja ennustaja ei ole lukemassa.
Kukaan ei pakota sua liittymään, voit olla ihan huoletiJuu no eipä kiinnostele teidän tylsät pelkän K:n paikat, että näin.
Älä sit puutu K&P kuumksteluun.Juu no eipä kiinnostele teidän tylsät pelkän K:n paikat, että näin.
Ennustaja oli sielläkin. Ja sinäkin rehvastelit aikoinaan ettet käy kompostissa mutta lopulta päädyit meidän riesaksi.Tee ihan tänne Plussalle oma lanka aiheelle, mua ei ainakaan kiinnosta, ja painu sinne. Ei tullut luettua esim. Kääriä-ketjuakaan.
Aito
Shippaajat ei haittaa mutta shippaus haittaa, sen takia ainakin itse kaipailen uutta paikkaaSama, muut shippaajat ei haittaa.
Ongelma on lähinnä se, että tää palsta ei toimi.Onpa sensitiivistä porukkaa! Mä en tykkää nimimerkkeilystä. Siinä ei oo mitään kuumaa. Keskustelu urautuu ennemmin tai myöhemmin. Oon varmaan liian fakkiutunu AL
Sit vaan jatkat täällä ja ikiliikkuja on keksittyMua ei ainakaan höpöhöpöt ja yäkit haittaa. Päinvastoin innostaa
Eihän sun koskaan pitänyt tännekään tulla, mutta niin vaan luikertelit.Tee ihan tänne Plussalle oma lanka aiheelle, mua ei ainakaan kiinnosta, ja painu sinne. Ei tullut luettua esim. Kääriä-ketjuakaan.
Aito
Mua ei ainakaan höpöhöpöt ja yäkit haittaa. Päinvastoin innostaa
No miksi sitten pelkäätte sen linkkiä, ei sinne tosishippaajat ole tulossa, discord ei sovi vapaaseen keskusteluun.Kukaan ei pakota sua liittymään, voit olla ihan huoleti
Meinasivat olla tulossa sinne kompostin discordiinkin, just eilen ennustaja kirjoitti että oisi liittymässä salanimellä mutta ei kehtaaNo miksi sitten pelkäätte sen linkkiä, ei sinne tosishippaajat ole tulossa, discord ei sovi vapaaseen keskusteluun.
Discord on täysin uupahtanut paikka.Sit vaan jatkat täällä ja ikiliikkuja on keksitty
Meinasivat olla tulossa sinne kompostin discordiinkin, just eilen ennustaja kirjoitti että oisi liittymässä salanimellä mutta ei kehtaa
PölkkyrouvaMikä hänen nimimerkki ois?
En minäkään ole ollut kääriä ketjussa, se on tylsä tietoketju, ei mitään tietoa, jota ei saisi muualtakin.Tee ihan tänne Plussalle oma lanka aiheelle, mua ei ainakaan kiinnosta, ja painu sinne. Ei tullut luettua esim. Kääriä-ketjuakaan.
Aito
Höpö höpöMeinasivat olla tulossa sinne kompostin discordiinkin, just eilen ennustaja kirjoitti että oisi liittymässä salanimellä mutta ei kehtaa