K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää oli tosi mielenkiintoista, että Kärtsä puhui mahdollisista uusista studiosessioista Hoojan kanssa. Mitenköhän just Hoojasta muodostui sellainen, jonka kanssa yhteistyö jatkuu näin vahvasti. Ja miten Hooja just Kärtsä-yhteistyön myötä päätti siirtyä Warnerille ja just Kallen huomaan🤔 Itse nautin kyllä täysin rinnoin, on mulle henk.koht. ollut lemppariyhteistyö.

vierailija
Tää oli tosi mielenkiintoista, että Kärtsä puhui mahdollisista uusista studiosessioista Hoojan kanssa. Mitenköhän just Hoojasta muodostui sellainen, jonka kanssa yhteistyö jatkuu näin vahvasti. Ja miten Hooja just Kärtsä-yhteistyön myötä päätti siirtyä Warnerille ja juuri Kallen huomaan🤔 Itse nautin kyllä täysin rinnoin, on mulle henk.koht. ollut lemppariyhteistyö.

vierailija
Onpas tää ketju tahmea.. Johtuukohan sen pituudesta jo? Itse olisin valmis jättämään tämän ketjun ja aloittamaan Plussalle jo uuden tai miksei siirtymään vaikka Puutarhaan. Ainakin jos tämä näin tahmeana jatkuu. Tänne kirjoittelee enää harva kunnolla itse aiheesta, paitsi me tosishipparit, niin en ole nähnyt, että tähän ketjuun tulisi enää mitään oleellista tietoa saagaan liittyen, jota ei discordiinkin tule, ja jota voi niin ollen kommentoida uuteenkin ketjuun.

vierailija
Tää oli tosi mielenkiintoista, että Kärtsä puhui mahdollisista uusista studiosessioista Hoojan kanssa. Mitenköhän just Hoojasta muodostui sellainen, jonka kanssa yhteistyö jatkuu näin vahvasti. Ja miten Hooja just Kärtsä-yhteistyön myötä päätti siirtyä Warnerille ja just Kallen huomaan Itse nautin kyllä täysin rinnoin, on mulle henk.koht. ollut lemppariyhteistyö.
Mä luulen, että niillä synkkaa niin musiikillisesti kuin muutenkin ja kyllähän tää on tuonut molemmille paljon. Ja K:n matkaan on helppo lähteä.

vierailija
Palsta lagaa, niin vaikea lainata, mutta repesin täysin tuolle yhdelle kommentille. Ainoastaan tosishipparit kirjoittelee täällä kunnolla ja aiheesta.🤣🤣🤣 Päivän paras trollaus. Siinä olet oikeassa, että puutarha on se teidän paikka.

vierailija
Joo jäi munkin kommentti lagaamiseen, mutta hyvä idea, perustakaa tosishipparit oma ketjunne! Eilen oli hyvää keskustelua Hooja-yhteistyöstä ja sekin teidän piti tulla pilaamaan spämmäilyilänne. Välillä tuntuu, että teidän ainoa tarkoituksenne on haastaa riitaa ja houkutella trolleja pilaamaan kaiken järkevän keskustelun. Oma ketju teille olisi hyvä ja sitä on täällä jo kuukausia yritetty sanoa.

vierailija
Ei ole säännöissä kielletty Jeren ja Bojanin tosipohjausta shippausta, mutta rupean olemaan samaa mieltä, mitkään viestit ei oikein tahdo tulla läpi, eikä voi lainata, pahoinvoivimpia vaikuttaisi ketjun perusteella olevan ihan muut kuin me.

vierailija
Ei ole säännöissä kielletty Jeren ja Bojanin tosipohjausta shippausta, mutta rupean olemaan samaa mieltä, mitkään viestit ei oikein tahdo tulla läpi, eikä voi lainata, pahoinvoivimpia vaikuttaisi ketjun perusteella olevan ihan muut kuin me.
Kai tajuat että se trollaus johtuu vain ja ainoastaan teistä tosishippaajista? Menkää sinne omaan ketjuunne niin täällä pääsee MIEHET taas puhumaan rauhassa tärkeistä asioista

Yhteistyössä