V
vierailija
Vieras
No kuuntele se kohta siitä haastattelusta niin ehkä säkin tajuat. Ei viitattu tyttöystävään siinä millään tavalla.Miksi se olisi vitsi ollut. K on aiemminkin sanonut kotiolojen olevan kunnossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kuuntele se kohta siitä haastattelusta niin ehkä säkin tajuat. Ei viitattu tyttöystävään siinä millään tavalla.Miksi se olisi vitsi ollut. K on aiemminkin sanonut kotiolojen olevan kunnossa.
Pan suolaa kans sano turkkuslainen.Vai että panseksuaalisuus..
kumpi on top ja kumpi bottom? Bojan vai kauris?
Tuskin on ollut aikeissakaan mennä.En pistäisi pahitteeksi, vaikka eräällä tänään olisi niin paha kanuuna, ettei ainakaan Kulttuuritalolle keksisi mennä.
Ai niin K vai? Vähän epäilen, ettei mene, jos kerran Bessinkin keikan jätti väliin. Sinänsä itse nauraisin päin K-fanien naamaa, jos hän menisi.En pistäisi pahitteeksi, vaikka eräällä tänään olisi niin paha kanuuna, ettei ainakaan Kulttuuritalolle keksisi mennä.
Ja vaatii ottamaan itseensä Pandan merkin. Ilman sitä ei kukaan voi ostaa tai myydäJeesus tulee ja syö pandan suklaata, oletko valmis?
Kotiolot ei oo kyllä koskaan viitannut pelkkään asumiseen. Kyllä sillä tarkoitetaan enemmän sitä henkistä puolta.Kotiolot on kunnossa, kun on katto pään päällä, ei viitattu kehenkään henkilöön, eikä ole ikinä tuonut mitään esiin, hah hah.
Sen olet keksinyt ihan itse.Kotiolot
Kotiolot ei oo kyllä koskaan viitannut pelkkään asumiseen. Kyllä sillä tarkoitetaan enemmän sitä henkistä puolta.
Bojan on kauris ja muut paritukset on keksittyjä.
Jeesus antaa myös sinun syntisi anteeksi, kadu syntinen.Ai niin K vai? Vähän epäilen, ettei mene, jos kerran Bessinkin keikan jätti väliin. Sinänsä itse nauraisin päin K-fanien naamaa, jos hän menisi.
Sama, oispa hauskaa.Ai niin K vai? Vähän epäilen, ettei mene, jos kerran Bessinkin keikan jätti väliin. Sinänsä itse nauraisin päin K-fanien naamaa, jos hän menisi.
Tossa haastiksessa siitä ei vain puhuttu oikeasti edes.Kotiolot ei oo kyllä koskaan viitannut pelkkään asumiseen. Kyllä sillä tarkoitetaan enemmän sitä henkistä puolta.
Mä luulen, että niillä synkkaa niin musiikillisesti kuin muutenkin ja kyllähän tää on tuonut molemmille paljon. Ja K:n matkaan on helppo lähteä.Tää oli tosi mielenkiintoista, että Kärtsä puhui mahdollisista uusista studiosessioista Hoojan kanssa. Mitenköhän just Hoojasta muodostui sellainen, jonka kanssa yhteistyö jatkuu näin vahvasti. Ja miten Hooja just Kärtsä-yhteistyön myötä päätti siirtyä Warnerille ja just Kallen huomaan Itse nautin kyllä täysin rinnoin, on mulle henk.koht. ollut lemppariyhteistyö.
Samassa siinä ruusujen vasemmalla puolella näkyy videolla. Ja kuvaajana taitaa olla se Mikko kun joku sitäkin mietti.Onks se maatuskan maatuska-tatska eri kädessä?
On se myös joskus sanonut, että arki on ihan paskaa. Älkää nyt vääntäkö jokaisesta sanomisesta puolta päivää, että kuka nyt parhaiten "tietää" mitä se tarkoitti.Mik
Miksi se olisi vitsi ollut. K on aiemminkin sanonut kotiolojen olevan kunnossa.
Ei oo kauan kun oli sama juttu. Erroria pukkasi jatkuvasti ja viestit ei meneet millään läpi. Sama toistui kaikissa ketjuissa.Testasin, niin palsta on nyt kyllä kauttaaltaan hidas. Myös lyhyessä, 1 sivun ketjussa sama junnaus.
K on paljon lapsellisempi, kuin Bojan, vaikka on vanhempi ja vetäö pään täyteen jatkuvasti.
Taitaa olla turha Bojanin odottaa kypsymistä
K on paljon lapsellisempi, kuin Bojan, vaikka on vanhempi ja vetäö pään täyteen jatkuvasti.
Taitaa olla turha Bojanin odottaa kypsymistä
Ei ole säännöissä kielletty Jeren ja Bojanin tosipohjausta shippausta, mutta rupean olemaan samaa mieltä, mitkään viestit ei oikein tahdo tulla läpi, eikä voi lainata, pahoinvoivimpia vaikuttaisi ketjun perusteella olevan ihan muut kuin me.
No teillähän on jo se komposti 2, vaan eipä ole kukaan kirjoitellut.Perustetaan uus komposti, jonka säännöissä selvästi lukee, että tää yks, tai kaks pysyy poissa.
Perustetaan uus komposti, jonka säännöissä selvästi lukee, että tää yks, tai kaks pysyy poissa.
Höpö höpöKai tajuat että se trollaus johtuu vain ja ainoastaan teistä tosishippaajista? Menkää sinne omaan ketjuunne niin täällä pääsee MIEHET taas puhumaan rauhassa tärkeistä asioista
Ei kai kun sun piti tulla sinnekin yökkimään. En tajua miksi tunget joka ikiseen ketjuun.No teillähän on jo se komposti 2, vaan eipä ole kukaan kirjoitellut.
Ei kai kun sun piti tulla sinnekin yökkimään. En tajua miksi tunget joka ikiseen ketjuun.No teillähän on jo se komposti 2, vaan eipä ole kukaan kirjoitellut.
Joo perustakaa vaan K ketju, tänne jäisi sitten Bojan ihastelijat ja shippaajat.Onko pakko olla nimeltään komposti? Parempi olis jos piimä-jutuille täyskielto