V
vierailija
Vieras
Rapuja rapuja, tiedät kylläEi ole kaatunut minulla mikään, taitaa olla itselläsi nyt vaikeampaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rapuja rapuja, tiedät kylläEi ole kaatunut minulla mikään, taitaa olla itselläsi nyt vaikeampaa.
No en kyllä tiedä, Aito?Rapuja rapuja, tiedät kyllä
Etkö oikeestiNo en kyllä tiedä, Aito?
Niin se on horoskooppimerkki, muttei minun.Etkö oikeesti
Neitsyt , Kalat ja Rapu ovat miehellä paskimmat horoskooppimerkit. Paskemmuusjärjestyksessä
Mua ällöttää se miten K huijasi B:n tekemään kanssaan viisubromancea. Nyt käyttää hyväkseen Hoojaa.
Kuka tampio totakin kuvaa, kun ei tajua olla tota käsivartta kuvaamatta!?
K ja Sonny totesi eilen molemmat että Kn kotiolot on kunnossa ihanaa että näin on.
K ja Sonny totesi eilen molemmat että Kn kotiolot on kunnossa ihanaa että näin on.
Joka näyttää, elehtii ja kuulostaa niin homolta, että harva uskoo että on vain hetero.Jere Pöyhönen Vantaalta on naisen kanssa seurusteleva heteromies.
Kaikki tietää ulkkis-faneja myöten, että Klla on tyttöystävä. Eikä feminiiniset eleet määrittele kenenkään seksuaalisuutta.Joka näyttää, elehtii ja kuulostaa niin homolta, että harva uskoo että on vain hetero.
Kaikki tietää ulkkis-faneja myöten, että Klla on tyttöystävä. Eikä feminiiniset eleet määrittele kenenkään seksuaalisuutta.
Milloin tyttöystävä on poissulkenut homouden tai panseksuaalisuuden?Kaikki tietää ulkkis-faneja myöten, että Klla on tyttöystävä. Eikä feminiiniset eleet määrittele kenenkään seksuaalisuutta.
Eikä sitä, että K onkin oikeasti robotti.Milloin tyttöystävä on poissulkenut homouden tai panseksuaalisuuden?
Varmaan kiva olla NM, kun sen olemassaoloa peitellään kaikin mahdollisin tavoin, ei saa näkyä eikä kuulua missään, ja sitten K puhuu julkisesti vaan existään.
K on selkeesti kissa, joka on vaan naamioitunut ihmiseksi.Eikä sitä, että K onkin oikeasti robotti.
Milloin tyttöystävä on poissulkenut homouden tai panseksuaalisuuden?
Vapahtaja on saapunut, hallelujah! Jeesuksen rakkaus olkoon teidän kaikkien kanssa.Jere on Jeesus, eikä hänellä ole sukupuolielimiä ollenkaan.