V
vierailija
Vieras
Sillä aikaa kun naiset kirjoittaa täällä hölynpölyä, niin MIEHET tekevät rahaa valtion kassaan.![]()
Mä treidaan kotona verotettavaa pääomatuloa. Lällätilää! T. Nainen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillä aikaa kun naiset kirjoittaa täällä hölynpölyä, niin MIEHET tekevät rahaa valtion kassaan.![]()
Mä treidaan kotona verotettavaa pääomatuloa. Lällätilää! T. Nainen
Vain yksi on ilmoittanut olevansa mies.
Me MIEHET ei mitään avustuksia tarvitaSillä aikaa kun naiset kirjoittaa täällä hölynpölyä, niin MIEHET tekevät rahaa valtion kassaan.
Henki riippuu kylläkin ruuan saannista ja muiden komponenttien. Siinä telakkateollisuus on avainasemassa.
Vain yksi on ilmoittanut olevansa mies.
Mut on tunnistettu täällä mieheksi, vaikka olen AnnaliisaMutta tyylistä tunnistaa loput miehet.
Minulla kun ei ole söpöstelevä tyyli. Ei sitten yhtäänMut on tunnistettu täällä mieheksi, vaikka olen Annaliisa
Minulla kun ei ole söpöstelevä tyyli. Ei sitten yhtään![]()
Eihän niitä ennenkään ollut tyyliin kuin jotakin neljä, jotka sen toi esiin, sitä en tiedä onko heitä mennyt kompostin discordiin, kun en itse sillä puolella ole.Jättikö miehet uppoavan laivan?![]()
Näitä on luullut miehiksi korkeintaan A, typerien Peksi juttujen kirjoittajia.Minulla kun ei ole söpöstelevä tyyli. Ei sitten yhtään![]()
Sonnyn vieraanaMIEHET Kärtsä yleX:llä NYT, Areenassa striimi
Näitä on luullut miehiksi korkeintaan A, typerien Peksi juttujen kirjoittajia.
Kiitos! Kerrankin olin oikeaan aikaan paikalla ja ei mennyt ohi!MIEHET Kärtsä yleX:llä NYT, Areenassa striimi
Höpö höpöAidot gayt shippaa Bojania ja Härtsää.
Onkohan Klle nyt tulossa mitään festarikiinnityksiä kesälle? Onko moni festari vielä ilmoittamassa lisää artisteja? Luulisi kyllä että ois tulossa. Siksi esim varmaan Provinssi-ilmoitusta vielä pihdataan, jos sillon on samaan aikaan joku muu mihin neuvottelut vielä käynnissä?
www.instagram.com
No justhan tossa ylempänä on kerrottu, että striimi menossa YleX:llä!LInkittäkää vttupäät!!!!tai mainitkaa lähde.. Kiitos ja anteeksi