vierailija
Puhuttiin Bnin harmaasta hiuksista niin mun mielestä ne tekee Bnista erityislaatuisen ja kyllähän moni pitää skottilaisen Richard Maddenin harmaata raitaa pidetään seksikkäänä
Mulla on molemmat.Parempi harmaa raita päässä, kuin ruskea housussa
Mä treidaan kotona verotettavaa pääomatuloa. Lällätilää! T. NainenSillä aikaa kun naiset kirjoittaa täällä hölynpölyä, niin MIEHET tekevät rahaa valtion kassaan.![]()
Joku hömppätieteen maisteri siellä huutelee. Miehet rulesMä treidaan kotona verotettavaa pääomatuloa. Lällätilää! T. Nainen
Missä voi ilmoittaa itsensä MIEHEKSi.Vain yksi on ilmoittanut olevansa mies.
Me MIEHET ei mitään avustuksia tarvitaSillä aikaa kun naiset kirjoittaa täällä hölynpölyä, niin MIEHET tekevät rahaa valtion kassaan.
Onko ruoka komponentti? Ruuantuotannon pitäisi olla enemmän kotoperäistä (huoltovarmuus tässäki). Telakkateollisuus ei kyllä vaikuta yhtään mitään ruuan tms. saantiin. Noilla tuilla tuetaan joitain luksusristeilijöiden yms. rakentamista. Siis ne laivat myydään ulkomaille. Että halloota vaan.Henki riippuu kylläkin ruuan saannista ja muiden komponenttien. Siinä telakkateollisuus on avainasemassa.
Jättikö miehet uppoavan laivan?Vain yksi on ilmoittanut olevansa mies.
Mut on tunnistettu täällä mieheksi, vaikka olen AnnaliisaMutta tyylistä tunnistaa loput miehet.
Minulla kun ei ole söpöstelevä tyyli. Ei sitten yhtäänMut on tunnistettu täällä mieheksi, vaikka olen Annaliisa
Nää eräät ei oikein tajua, että ne söpöstelevät tekstit saattaa olla miesten kirjoittamia ja rivot naisten. Riippuen tietty tilanteesta.Minulla kun ei ole söpöstelevä tyyli. Ei sitten yhtään 🫦
Eihän niitä ennenkään ollut tyyliin kuin jotakin neljä, jotka sen toi esiin, sitä en tiedä onko heitä mennyt kompostin discordiin, kun en itse sillä puolella ole.Jättikö miehet uppoavan laivan?![]()
Näitä on luullut miehiksi korkeintaan A, typerien Peksi juttujen kirjoittajia.Minulla kun ei ole söpöstelevä tyyli. Ei sitten yhtään 🫦
Sonnyn vieraanaMIEHET Kärtsä yleX:llä NYT, Areenassa striimi
Aidot gayt shippaa Bojania ja Härtsää.Näitä on luullut miehiksi korkeintaan A, typerien Peksi juttujen kirjoittajia.
Kiitos! Kerrankin olin oikeaan aikaan paikalla ja ei mennyt ohi!MIEHET Kärtsä yleX:llä NYT, Areenassa striimi
Höpö höpöAidot gayt shippaa Bojania ja Härtsää.
Sehän ei tule Provinssiin, koska Vauhtiajojen sopimuksessa on klausuuli, ettei voi esiintyä muilla festareilla Seinäjoella. Sinne on kiinnitetty.Onkohan Klle nyt tulossa mitään festarikiinnityksiä kesälle? Onko moni festari vielä ilmoittamassa lisää artisteja? Luulisi kyllä että ois tulossa. Siksi esim varmaan Provinssi-ilmoitusta vielä pihdataan, jos sillon on samaan aikaan joku muu mihin neuvottelut vielä käynnissä?
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja