K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No vaikka fanittaa vain ilmiötä niin minusta hiukan outoa, ettei ole käynyt katsomassa edes kerran, itse vähemmän K fanittavana olen sentään käynyt jo kaksi kertaa, tänä vuonna en välttis mene, kun Böle oli vähän ankea kokemus.
Sinusta on selkeästi vaikea käsittää mitään, mitä et itse ajattele tai tee. Ymmärrän, että sinunlaisia ihmisiä on, mutta surullista, että olet päätynyt anonyymipalstoille viettämään elämääsi ja hakemaan seuraa.

vierailija
Sinusta on selkeästi vaikea käsittää mitään, mitä et itse ajattele tai tee. Ymmärrän, että sinunlaisia ihmisiä on, mutta surullista, että olet päätynyt anonyymipalstoille viettämään elämääsi ja hakemaan seuraa.
Ei nyt ihan näinkään mene, en itsekään käynyt vuosiin oikein missään yhdessä välissä, mutta minusta tossa ei ole kyse siitä, vaan se että kyetään toisille keikoille kuitenkin, muttei K ja se pitää päästä sanomaan, on vähän lällättelevä tapa ilmaista asia, en tiedä onko tarkoitus, mutta siltä se vain tuntuu.

vierailija
Ei nyt ihan näinkään mene, en itsekään käynyt vuosiin oikein missään yhdessä välissä, mutta minusta tossa ei ole kyse siitä, vaan se että kyetään toisille keikoille kuitenkin, muttei K ja se pitää päästä sanomaan, on vähän lällättelevä tapa ilmaista asia, en tiedä onko tarkoitus, mutta siltä se vain tuntuu.
Kannattaisko vaan keskittyä niihin omiin tekemisiin eikä huolehtia muiden fanituksesta tai keikoilla käymisestä

vierailija
Kyllä minä puutun jatkossa Bojania ja Jereä loukkaaviin kirjoituksiin. Peksi jutut eivät missään nimessä ole ok.
Toivon sinun löytävän elämääsi sisältöä, jotta ei tarvitsisi anonyymipalstoilta hakea seuraa ja tuomita muita kuin omia mielipiteitäsi. Yksinäisyys on vakava asia, mutta tämä ei ole oikea keino varsinkin kun haastat vain riitaa.

vierailija
SE on muuten kova bändi. Harmi kun ura päättyi lyhyeen
Se oli / on. Yritin tästä innoittuneena etsiä tietoa, että kuka bändin keikoilla nykyään laulaa, mutta ei löytynyt? Mahtaako sulla olla tietoa? Hitsi kun noi ois saatu Dinorockiin.
Se oli NIIN järkyttävä päivä kun uutisoitiin Petrin kuolemasta. Asuin vielä aika lähellä (nyky etäisyydestäni katsoen) sitä paikkaa (Kalliossa) silloin 😢

vierailija
Toivon sinun löytävän elämääsi sisältöä, jotta ei tarvitsisi anonyymipalstoilta hakea seuraa ja tuomita muita kuin omia mielipiteitäsi. Yksinäisyys on vakava asia, mutta tämä ei ole oikea keino varsinkin kun haastat vain riitaa.
En ole etsimässä täällä ystäviä, enkä ole yksinäinen. Minulla on mukava työ, hyvä
aviomies ja lapset sekä ystäviä.

vierailija
Se oli / on. Yritin tästä innoittuneena etsiä tietoa, että kuka bändin keikoilla nykyään laulaa, mutta ei löytynyt? Mahtaako sulla olla tietoa? Hitsi kun noi ois saatu Dinorockiin.
Se oli NIIN järkyttävä päivä kun uutisoitiin Petrin kuolemasta. Asuin vielä aika lähellä (nyky etäisyydestäni katsoen) sitä paikkaa (Kalliossa) silloin
Mikko von Hertzen ja Jesper Anastasiadis (Saimaa) on ilmeisesti laulanut noilla reunion keikoilla

Yhteistyössä