vierailija
Syy, asut jossain Lapissa vai?Itse olen K-fani ja enkä ole ollut kertaakaan K:n keikoilla
Syy, asut jossain Lapissa vai?Itse olen K-fani ja enkä ole ollut kertaakaan K:n keikoilla
Vielä vähemmän hyväksyttävää kirjoitella tosissaan tollasta nettiin. Suorastaan loukkaavaa.Minä en ole koskaan shipannut. Tosi pohjalta uskon Bojan ja Jere rakastavat toisiaan.
Sinusta on selkeästi vaikea käsittää mitään, mitä et itse ajattele tai tee. Ymmärrän, että sinunlaisia ihmisiä on, mutta surullista, että olet päätynyt anonyymipalstoille viettämään elämääsi ja hakemaan seuraa.No vaikka fanittaa vain ilmiötä niin minusta hiukan outoa, ettei ole käynyt katsomassa edes kerran, itse vähemmän K fanittavana olen sentään käynyt jo kaksi kertaa, tänä vuonna en välttis mene, kun Böle oli vähän ankea kokemus.
Ei siinä ole mitään loukkaavaa, jos ajattelee näin.Vielä vähemmän hyväksyttävää kirjoitella tosissaan tollasta nettiin. Suorastaan loukkaavaa.
Ei sitten muuta kuin laitetaan lisää tulemaan. Jospa se kovalevy joskus sanoisi tööt tööt.Minä en unohda loukkaavia kirjoituksia ja vastenmielistä kuolaamista.
Ei nyt ihan näinkään mene, en itsekään käynyt vuosiin oikein missään yhdessä välissä, mutta minusta tossa ei ole kyse siitä, vaan se että kyetään toisille keikoille kuitenkin, muttei K ja se pitää päästä sanomaan, on vähän lällättelevä tapa ilmaista asia, en tiedä onko tarkoitus, mutta siltä se vain tuntuu.Sinusta on selkeästi vaikea käsittää mitään, mitä et itse ajattele tai tee. Ymmärrän, että sinunlaisia ihmisiä on, mutta surullista, että olet päätynyt anonyymipalstoille viettämään elämääsi ja hakemaan seuraa.
Kyllä minä puutun jatkossa Bojania ja Jereä loukkaaviin kirjoituksiin. Peksi jutut eivät missään nimessä ole ok.Jospa annettaisi kaikille vapaus fanittaa niin kuin haluavat, vaikka niille tosi shippareillekin
Juu, Kroatiassa tämä, mutta olisko se Serbia voinut vaihtua tälläiseen vai tulisko sinnekin sitten joku isompi juttu, sitä tässä mietin.Onks tää Bojanin tämän päiväinen se joku suuri juttu Serbiassa? Vai.. onks toi Pulassa, siis Kroatiassa? Eli ei sit oo tääkään se.
Kyllä minä puutun jatkossa Bojania ja Jereä loukkaaviin kirjoituksiin. Peksi jutut eivät missään nimessä ole ok.
Kannattaisko vaan keskittyä niihin omiin tekemisiin eikä huolehtia muiden fanituksesta tai keikoilla käymisestäEi nyt ihan näinkään mene, en itsekään käynyt vuosiin oikein missään yhdessä välissä, mutta minusta tossa ei ole kyse siitä, vaan se että kyetään toisille keikoille kuitenkin, muttei K ja se pitää päästä sanomaan, on vähän lällättelevä tapa ilmaista asia, en tiedä onko tarkoitus, mutta siltä se vain tuntuu.
Rakkaus ja seksi ei sulje toisiaan pois, päinvastoin.Eivätkö nämä kuolaajat pysty kokemaan rakkautta. Kaikki on heille pakkomielteistä seksuaalipakotusta. Missä tunteet ja toisen arvostus?
Toivon sinun löytävän elämääsi sisältöä, jotta ei tarvitsisi anonyymipalstoilta hakea seuraa ja tuomita muita kuin omia mielipiteitäsi. Yksinäisyys on vakava asia, mutta tämä ei ole oikea keino varsinkin kun haastat vain riitaa.Kyllä minä puutun jatkossa Bojania ja Jereä loukkaaviin kirjoituksiin. Peksi jutut eivät missään nimessä ole ok.
Miten niin? Se kansi oli K&B -paritusta jos mikä.Sä taidat olla aika yksinkertainen
Se oli / on. Yritin tästä innoittuneena etsiä tietoa, että kuka bändin keikoilla nykyään laulaa, mutta ei löytynyt? Mahtaako sulla olla tietoa? Hitsi kun noi ois saatu Dinorockiin.SE on muuten kova bändi. Harmi kun ura päättyi lyhyeen
On pakko sanoa, että on sulka hatussani, että oon nähnyt heidät kerran livenä. Se oli 1992, muistini mukaan Iso Roballa jossain aika pienessä mestassa. Ei vaan hajuakaan enää, mikä oli paikan nimi.SE on muuten kova bändi. Harmi kun ura päättyi lyhyeen
En ole etsimässä täällä ystäviä, enkä ole yksinäinen. Minulla on mukava työ, hyväToivon sinun löytävän elämääsi sisältöä, jotta ei tarvitsisi anonyymipalstoilta hakea seuraa ja tuomita muita kuin omia mielipiteitäsi. Yksinäisyys on vakava asia, mutta tämä ei ole oikea keino varsinkin kun haastat vain riitaa.
Mielikuvitusmaailmassasi, se on tullut selväksiEn ole etsimässä täällä ystäviä, enkä ole yksinäinen. Minulla on mukava työ, hyvä
aviomies ja lapset sekä ystäviä.
Niinpä.Eivätkö nämä kuolaajat pysty kokemaan rakkautta. Kaikki on heille pakkomielteistä seksuaalipakotusta. Missä tunteet ja toisen arvostus?
Mikko von Hertzen ja Jesper Anastasiadis (Saimaa) on ilmeisesti laulanut noilla reunion keikoillaSe oli / on. Yritin tästä innoittuneena etsiä tietoa, että kuka bändin keikoilla nykyään laulaa, mutta ei löytynyt? Mahtaako sulla olla tietoa? Hitsi kun noi ois saatu Dinorockiin.
Se oli NIIN järkyttävä päivä kun uutisoitiin Petrin kuolemasta. Asuin vielä aika lähellä (nyky etäisyydestäni katsoen) sitä paikkaa (Kalliossa) silloin
Niin pääasiassa keskitynkin, enpä vain ollut edes ensimmäinen joka toi tämän esiin.Kannattaisko vaan keskittyä niihin omiin tekemisiin eikä huolehtia muiden fanituksesta tai keikoilla käymisestä
En ole kuunnellut kappaletta, enkä aio katsoa videota. Kiinnostaa kuin kuivuva maali seinässä.No mitä tykkäätte Kaistaa-musavideosta ? Varmaan osin kuvattu samassa paikassa missä ICIP:n alku, konteista päätellen.