K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en unohda loukkaavia kirjoituksia ja vastenmielistä kuolaamista.
Itse oon varmaan unohtanut sellaiset, siitä yhdestä kyllä muistan kuinka suuttui jostain asiasta K:hon ja taisi sitten lähteä lätkimäänkin, kuolaukset ei sinällään haitannut ja itsehän en ollut niissä ihan ekoissa oliko ne sitten jotain Umk tai Käärijäketjuja, niissä taisi olla aika heviä settiä sitten.

vierailija
Sä käyt siis ihan kaikkien artistien keikoilla joita fanitat? Musasta voi tykätä ja kuunnella, artistia voi fanittaa, keikoilla käynti ei ole mikään velvoite
No osa saattaa asua jossain skutsissa keikkoja ajatellen, mutta kyllä mä ainakin Hesassa asuneena kävin nuorena fanittamieni artistien keikoilla. Toki kuuntelin paljon muutakin musaa, artisteilta, joiden keikoilla en käynyt, mutta heitä
en fanittanut. Tai no, en fanittanut erityisesti kaikkia artisteja, joiden keikoillakaan kävin, vaan sitä musaa.

vierailija
No osa saattaa asua jossain skutsissa keikkoja ajatellen, mutta kyllä mä ainakin Hesassa asuneena kävin nuorena fanittamieni artistien keikoilla. Toki kuuntelin paljon muutakin musaa, artisteilta, joiden keikoilla en käynyt, mutta heitä
en fanittanut. Tai no, en fanittanut erityisesti kaikkia artisteja, joiden keikoillakaan kävin, vaan sitä musaa.
Arvaa mitä, jotkut ei käy IKINÄ keikoilla ja fanittaa silti monia artisteja.

vierailija
Itse oon varmaan unohtanut sellaiset, siitä yhdestä kyllä muistan kuinka suuttui jostain asiasta K:hon ja taisi sitten lähteä lätkimäänkin, kuolaukset ei sinällään haitannut ja itsehän en ollut niissä ihan ekoissa oliko ne sitten jotain Umk tai Käärijäketjuja, niissä taisi olla aika heviä settiä sitten.
Olikohan edes mies, koska ei nähnyt K ja B rakkautta?

vierailija
Nyt on ongelmana jo muiden fanituksen tapakin. Mitä se sun persettä kutittaa käykö joku keikoilla vai ei
No vaikka fanittaa vain ilmiötä niin minusta hiukan outoa, ettei ole käynyt katsomassa edes kerran, itse vähemmän K fanittavana olen sentään käynyt jo kaksi kertaa, tänä vuonna en välttis mene, kun Böle oli vähän ankea kokemus.

Yhteistyössä